شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۴۸
کد خبر: ۵۸۴۹۷
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۰
سيستم مديريت يکپارچه (IMS) منطقه 22 با کسب گواهينامه جديد 10013 ISO و تمديد گواهينامه 10015 ISO از اين پس با در اختيار داشتن 5 گواهينامه به ارائه خدمات به شهروندان خواهد پرداخت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 22، گواهينامه 10013 ISO  راهنماي مستند سازي سوابق است که منطقه 22 بعنوان اولين منطقه از پايتخت موفق به کسب آن شده و اين موضوع در جلسه اختتاميه مميزي از سوي شرکت QA اعلام شد.

در اين جلسه که با حضور مهندس مرادي شهردار منطقه 22، قائم مقام شهردار منطقه، معاونان، شهرداران نواحي، نماينده مديريت IMS منطقه و مميزان شرکت QA برگزار شد، مهندس قيصر سر مميز شرکت با ارائه گزارشي در خصوص اجرايي مميزي در حوزه ها و نواحي منطقه گفت: « گزارش جامع 37 صفحه اي طي سرکشي به نواحي 4 گانه و حوزه هاي منطقه 22 تهيه شده است. با مراجعه به هر حوزه و معاون و مدير، افرادي را ديديم که نقش تسهيل گر را دارند و نکته اي که در اين ميان نمود بيشتري داشت، اين بود که کارکنان در مقام دفاع درست، اصولي و منطقي از سازمانند. در جمع بندي ما هيچ گونه پنهانکاري مشاهده نشد. خوشبختانه اقدامات خوبي در منطقه 22 صورت گرفته و اين منطقه فراتر از استانداردها عمل کرده است. مي توان گفت که استانداردها در منطقه 22 جاري است. »

در ادامه مهندس مرادي شهردار منطقه22 نيز با تقدير از گروه مميزي و نماينده ستاد محيط زيست شهرداري تهران همچنين همکارانش در منطقه 22 گفت: « شهرداري منطقه بر حسب تدابير دکتر قاليباف شهردار تهران به دنبال اثربخشي هرچه بيشتر به فعاليتهاي درون سازماني و برون سازماني است و پيشنهادات اصلاحي گروه مميزي مي تواند در اين اثربخشي و اجراي بهينه پروژه ها موثر باشد. کسب يا تمديد گواهينامه هاي اينچنيني هدف نيست بلکه وسيله اي در جهت ايجاد فضايي ايمن، آرام و شاداب براي شهرونداني است که انتظار دارند در کوتاهترين و بهترين زمان ممکن به درخواستهايشان رسيدگي شود. اميدواريم در اختيار داشتن 5 گواهينامه  9001 ISO  ، 14001 ISO ، 18001 OHSAS همچنين 10015 ISO (گواهينامه مديريت آموزش) و 10013 ISO  (راهنماي مستند سازي سوابق)  بتواند کيفيت کار را در نواحي 4 گانه و حوزه هاي 7 گانه بالا ببرد و شهروندان شاهد نتايج مطلوب آن باشند. »

 گفتني است  با بکارگيري 10013 ISO  در سيستم مديريت يکپارچه، مدارک و سوابق شهرداري طبق الگوي راهنما، کنترل و نگهداري خواهند شد و اين موضوع موجب تسهيل در گردش اطلاعات، روال کارها و خدمت رساني هر چه بهتر و بيشتر به شهروندان خواهد بود.

نظر شما