يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۱۸
کد خبر: ۵۸۵۰۱
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۶
راه اندازي بخش مياني خط 3 مترو با بهره برداري از دو ايستگاه‌ تقاطعي وليعصر(عج) و شهيد بهشتي درحالي انجام شد که با حاشيه‌هايي همراه بود.

به گزارش خبرنگار شهر، افتتاح بخش مياني خط سه متروي تهران با حضور شهردار تهران از ايستگاه چهارراه وليعصر (عج) شروع شد. اين ايستگاه مملو از افرادي بود که دليل حضور بسياري‌شان معلوم نبود.

 

قطار بعد طي مسير 7 کيلومتري و گذر از ايستگاه‌هاي ميدان وليعصر (عج)، فاطمي و وصال شيرازي به ايستگاه بهشتي رسيد. جمعيتي زيادي براي رساندن نامه هايشان به دست قلي‌ها مديرعامل شرکت بهره برداري مترو از قطار پياده شدند.

 

در پشت اين جمعيت قاليباف شهردار تهران همراه عکاسان و تصويربرداران خبري در محل پرده برداري از لوح افتتاح ايستگاه شهيد بهشتي حاضر شده و از آن پرده برداري کرد.

 

بهره برداري از بخش مياني خط 3 متروي تهران

 

محل برگزاري افتتاحيه بخش مياني خط سه مترو خارج از ايستگاه و در يکي از ساختمان هاي شرکت مترو در خيايان مفتح پيش بيني شده بود.

 

در راهروي خروجي ايستگاه شهيد بهشتي، نزديک به 20 دانش‌آموز دختر با روپوش هاي قرمز و مقنعه سفيد قصد ورود به ايستگاه داشتند که به دليل عبور جمعيت زياد همراه شهردار در کنار ديوار صف شدند.

 

بهره برداري از بخش مياني خط 3 متروي تهران

 

قاليباف بعد از خروج از ايستگاه و کمي پياده روي در خيابان مفتح، سوار بر ون سفيدي شد تا مسير باقيمانده تا محل اجراي مراسم را با خودرو طي کند.

 

جمعيت زيادي در محل برگزاري حضور داشتند که درويش مديرعامل شرکت مترو به دليل کوچکي فضاي پيش بيني شده و بيرون ماندن برخي مردم در بيرون چادر، عذرخواهي کرد. درويش گفت: «خيلي اينترنتي نيستم؛ اما همکارانم، اطلاعاتي به من دادند که مترو تهران از نظر طول ساخت سومين شهر دنياست. دومي آن شانگهاي است و اولي آن را نمي دانم».

 

حضور آقاي دوربيني در مراسم امروز نيز جالب بود که اصرار وي بر قرار گرفتن در کنار شهردار در هنگام مصاحبه با خبرنگاران، حاشيه هايي به همراه داشت.

 

در اين مراسم از نمايندگان مجلس و قهرمانان ورزشي از جمله عباس جديدي حضور داشتند.

 

  

بهره برداري از بخش مياني خط 3 متروي تهران

 

در پايان اين مراسم تمبر يادبود خط سه متروي تهران توسط شهردار تهران مهر شد. حسن بيادي نايب رييس شوراي اسلامي شهر و تعدادي از نمايندگان مجلس که در اين مراسم حضور داشتند، اين تمبر را با نوشتن جملاتي امضاء کردند.

 

بهره برداري از بخش مياني خط 3 متروي تهران

 

 

نظر شما