دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۴
کد خبر: ۵۸۵۸۹
|
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۷
نماينده شهرداري تهران در کميته اجرايي کاهش آلودگي هوا:
نماينده شهرداري تهران در کميته اجرايي کاهش آلودگي هوا با تاکيد بر اين که محيط زيست در 7 سال اخير دچار افول شده و نياز به يک جهش بزرگ دارد، اعلام کرد: يک موتور محرکه بسيار قوي براي محيط زيست نياز داريم تا ضمن جبران کمبودهاي موجود، فرصت هاي از دست رفته را نيز جبران کند.

به گزارش روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران، مهندس وحيد نوروزي افزود: آينده محيط زيست بسيار اميدوار کننده، روشن و شفاف است و محيط زيست شهر تهران و کل کشور با استفاده از نيروي عظيم فارغ التحصيلان و متخصصان اين رشته رو به ارتقاء و بهبودي خواهد رفت. صورت جلسه اي را با عنوان آب پاشي و مه پاشي امضاء نکرده ام !

وي با اشاره به اين که کار آلودگي هواي تهران ديگر از جار و جنجال که البته دردي از مردم دوا نمي¬کند گذشته، اظهار کرد: تمايل نداريم در بحث آلودگي هوا وارد بحث و جدل شويم اما به عنوان نماينده شهرداري تهران در کميته اجرايي کاهش آلودگي هوا   حرف¬هاي بسياري براي گفتن دارم که در اين شرايط اگر گفته نشود، بهتر است. نماينده شهرداري تهران در کارگروه کاهش آلودگي هواي استانداري تهران در خصوص مصاحبه اخير استاندار تهران نيز گفت:     بر خلاف گفته هاي ايشان که تمام مصوبات اين کارگروه به رويت و امضاي نمايندگان تام¬الاختيار شهرداري تهران رسيده، بايد بگويم يادم نمي¬آيد نه صورت جلسه¬اي را با عنوان آب¬پاشي امضاء کرده باشم و نه صورت جلسه اي را تحت عنوان مه¬پاشي!

 

90 درصد اظهاراتم در کارگروه آلودگي هوا ثبت نمي¬شود !

 

وي با طرح اين پرسش که اصلاً مگر کارگروه کاهش آلودگي هوا صورت جلسه هم دارد که ما آن را امضاء کنيم؟ تصريح کرد:     آن¬چه يکي دو هفته بعد از جلسات براي ما ارسال مي¬شود، صورت مذاکرات است که به لطف دبيرخانه کارگروه، 90 درصد اظهارات من به عنوان نماينده شهرداري تهران هيچ¬گاه ثبت نمي¬شود. مشاور معاون شهردار تهران در امور محيط زيست در پايان با تاکيد بر اين که اگر در مورد اقدامات و مصوبات کميته اضطرار آلودگي هواي تهران سخن نگويم بهتر است، خاطرنشان کرد: به عنوان مثال در تعطيلي اخير تهران اعضاي کميته اضطرار 4 ساعت قبل از لغو يک طرفه تشکيل جلسه اين کميته از طريق رسانه¬ها متوجه شدند که تصميم به تعطيلي تهران گرفته شده است.  

نظر شما