دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۰۱
کد خبر: ۵۸۶۱۱
|
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۸
معاون شهردار تهران در ديدار با معاون شهردار شيامن چين:
معاون مالي و اداري شهرداري تهران گفت: با وجود تحريم ها و فشار هاي بين المللي مسير حمل ونقل شهرداري تهران در بحث توسعه و نگهداري، روند طبيعي خود را طي مي کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي معاونت مالي و اداري شهرداري تهران، حسين محمد پورزرندي در حاشيه مراسم تحويل 300 دستگاه اتوبوس 18 متري BRTاز شهر شيامن چين به تهران در نشست مشترکي با مسئولان شهرداري اين شهر گفت: شهرداري تهران در 7 سال اخير تلاش کرده است تا با انتخاب بازارهاي جايگزين به گونه اي عمل کند که بتواند اثر تحريم ها را به حداقل برساند.

 

وي افزود: در حال حاضر با تامين و تزريق تجهيزات جديد به سيستم حمل و نقل عمومي اعم از تجهيزات مترو ، اتوبوس هاي 18 متري BRT و ديگر وسايل حمل و نقل عمومي هيچگونه اشکالي در حمل و نقل شهرداري تهران به لحاظ تجهيزات و متناسب با برنامه هاي تنظيمي پديد نيامده است.

 

دوانگ لي يانگ لي معاون شهردار شهر شيامن نيز در اين نشست مشترک ضمن تقدير از شهرداري تهران در توسعه و مديريت بهينه اين کلانشهر با تاکيد بر ضرورت ارتقاء بيش از پيش کيفيت محصولات توليدي چيني، گفت: در آينده همه چيز مربوط به کيفيت است که ما سعي خود را در بهبود کيفيت و ارائه خدمات بعد از فروش هر روز مناسب تراز پيش خواهيم کرد.

 

وي اظهار اميدواري کرد تا بتواند زمينه توسعه همکاري خود با شهرداري تهران را براي زماني طولاني تر و ماندگار تر فراهم آورد.


نظر شما