يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۵۴
کد خبر: ۵۸۶۳۸
|
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۵
معاون شهردار تهران در مراسم افتتاح پروژه هاي منطقه 19:
بوستان شهيد باکري امروز در منطقه 19 به بهره‌برداري رسيد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري تهران، بيش از 50 پروژه شهري امروز در منطقه 19 با هزينه 40 ميليارد تومان و محوريت افتتاح بوستان شهيد باکري به بهره‌برداري رسيد.

مجتبي عبداللهي معاون خدمات شهري شهرداري تهران در اين مراسم با بيان اين که ما هرچه داريم از شهدا و خانواده آنان است ، افزود: منطقه 19 به واسطه موقعيتي که دارد از اهميت ويژه‌اي برخوردار است چراکه مدخل جنوبي تهران بوده و بزرگراه‌ها و ورودي هاي متعددي دارد.

 

عبداللهي اظهارداشت: اين منطقه همجوار با بارگاه امام راحل و بيش از 35000 شهيد بهشت زهرا(س) ، همجوار با حرم عبدالعظيم حسني (ع) بوده که زائران متعددي در اين مسير تردد مي کنند ، لذا توجه ويژه و خاصي مي طلبد.

 

معاون خدمات شهري شهرداري تهران با اشاره به شعار شهردار تهران مبني بر کم کردن فاصله شمال و جنوب تهران گفت: طي اين سال ها اقدامات گسترده اي در منطقه 19 انجام شده و سرانه فضاي سبزکه در سال 87 چهار متر مربع بود ، امروز به 28 متر مربع رسيده است.

 

عبداللهي با بيان اين که سرانه فضاي سبز بين المللي 15 متر مربع است گفت: در شهر تهران ما به اين رقم دست يافتيم.

 

وي افزود: تا پايان سال ده‌ها پروژه عمراني به اتمام مي رسد و مجموع خادمان شهرداري تهران براي خدمتگذاري به شهروندان به طور شبانه روزي در حال تلاش هستند تا هرچه زودتر اين پروژه ها به اتمام برسند.

 

معاون شهردار تهران در ادامه با اشاره به برگزاري اجلاس سران کشورهاي غير متعهد در شهريور  سالجاري اظهار کرد : تمامي مهمانان اين اجلاس در جلسات عمومي و يا خصوصي اذعان داشتند که تهران پيشرفت بسياري کرده تغييرات شاياني داشته است ، آنان باور نمي کردند تهران تا اين حد پيشرفت کرده باشد و بسيار تعجب کردند که اين مهم به برکت تلاش و همت عزيزاني است که مورد حمايت مردم هستند.

 

عبداللهي با بيان اين که منطقه 19 با توجه به طرح تفصيلي از ويژگي هاي خوبي برخوردار است که مي توان در اين خصوص به طرح اشتغالزايي اشاره کرد که براي آن شرايط خوبي مهيا شده است افزود: از مشکلات اين منطقه بازار فروش خودرو بوده که تا يک ماه آينده چهار بازار فروش خودرو در نقاط مختلف تهران افتتاح مي‌شود تا به اين وسيله از مشکلات اين منطقه کاسته شود.

 

بنابراين گزارش ، از همسر شهيد باکري با حضور معاون خدمات شهري و شهردار منطقه 19 تجليل شد و پس از آن از تنديس شهيد باکري در اين بوستان رونمايي شد.

نظر شما