دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۱
کد خبر: ۵۸۶۹۸
|
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۲
عزت‌الله ضرغامي رييس سازمان صدا و سيما ديروز با تعدادي از نمايندگان تشکل‌هاي دانشجويي درباره انتخابات رياست جمهوري يازدهم ديدار و گفت و گو کرد.

به گزارش شهر و به نقل از خبرآنلاين، نمايندگان تشکل‌‌هاي دانشجوئي در ديدار رئيس رسانه ملي، ضمن ارائه پيشنهادها و ديدگاه ها درباره نقش صدا و سيما در برگزاري هر چه بهتر و با شکوه‌ تر انتخابات دوره يازدهم رياست جمهوري گفتگو کردند. عقلاني کردن برنامه‌‌هاي انتخاباتي از جمله پيشنهادات دانشجويان در اين جلسه بود.

 

معلوم نيست رييس سازمان صدا و سيما چند نشست انتخاباتي ديگر مانند اين را در ماه‌هاي آتي برگزار خواهد کرد؛ اما آنچنان که خود وي در چند ماه گذشته اعلام کرده است برنامه‌هاي ويژه‌اي براي انتخابات رياست جمهوري آينده در نظر دارد. آنچانکه در تيرماه امسال عنوان کرد که از چندماه قبل صدا و سيما خودش را براي انتخابات رياست جمهوري يازدهم آماده کرده است. ضرغامي گفت: براي انتخابات سال 92 که انتخابات بسيار مهمي براي آينده کشور خواهد بود صدا و سيما نه از الان بلکه از چندماه قبل خودش را آماده کرده و سياست‌گذاري‌هاي لازم را انجام داده که بتواند از لحاظ رسانه‌اي اين انتخابات را هم موفق برگزار کند. خوشبختانه انتخابات قبل، انتخابات موفقي بود با همه تبليغاتي که دشمن داشت.

 

اگرچه ضرغامي عنوان کرده که از اوايل سال صدا و سيما خود را براي انتخابات آماده مي‌کند، اما همين اواخر آذر بود که طي حکمي مجيد آخوندي معاون سياسي اين سازمان را به سمت رئيس ستاد انتخابات رسانه ملي در دوره يازدهم رياست جمهوري و چهارمين دوره شورا‌ها منصوب کرد.

 

يک هفته بعد از آن نيز اولين نشست مشترک شوراي نظارت بر صداوسيما با عزت‌الله ضرغامي و معاون سياسي وي براي برنامه‌ريزي‌هاي تبليغات انتخاباتي يازدهمين دوره رياست جمهوري برگزار شد. در اين جلسه که در محل شوراي نظارت بر صداوسيما برگزار شد، حجت‌السلام و المسلمين سيد ابراهيم رئيسي رئيس اين شورا بر ضرورت برگزاري هرچه باشکوه‌تر انتخابات آينده رياست جمهوري تاکيد کرد.

نظر شما