يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۳
کد خبر: ۵۸۸۵۸
|
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۹
پدر زنده ياد «نيما نهاونديان» مجري برنامه هاي ورزشي شبکه دو سيما علت مرگ فرزندش را ايست قلبي اعلام کرد.

به گزارش شهر و هب نقل از فارس، برنامه «ورزش از نگاه دو» شب گذشته -9 دي ماه- بخش هايي از برنامه خود را به پخش گفت و گوهايي با خانواده نيما نهاونديان و ورزشکاران اختصاص داد.

 

بنا بر اين گزارش، بخشي از اين برنامه به گفت و گو با منوچهر نهاونديان پدر اين مجري اختصاص داشت.او در سخنانش درباره مواجهه با مرگ فرزندش گفت: در روزي که فرزندم فوت کرد من به گرگان رفته بودم و اعضاي خانواده ام نيز به خانه خاله شان رفته بودند. نيما شب را تنها در خانه مانده بود و وقتي خانواده ام از مهماني برگشتند با جسد نيما مواجه شدند.

 

وي ادامه داد: با پزشک خانوادگي مان که از بستگانمان نيز هست، تماس گرفتيم و او پس از معاينه و توجه به اين نکته که پشت نيما کبود شده بود، علت مرگ فرزندم را ايست قلبي اعلام کرد.

 

پدر نيما عنوان داشت: پسرم زماني که متوجه مي شود حال خوبي ندارد براي رفتن به دکتر تلاش مي کند از اتاق بيرون بيايد ولي همان جا سرش با جاکفشي برخورد مي کند و باعث مي شود که فرزندم جان خود را از دست بدهد.

 

در بخش هاي ديگري از اين گزارش با سينا نهاونديان برادر نيما نهاونديان، حميد استيلي، فرزاد حسني، عادل فردوسي پور، پيمان يوسفي، يوسف کرمي و چند تن ديگر از ورزشکاران و دوستان و همکاران زنده ياد نيما نهاونديان مصاحبه هايي انجام شده بود که در بيشتر اين گفت و گو ها بر صراحت بيان و بي پروايي نهاونديان در طرح مسائل ورزشي تاکيد شده بود.

 

در برنامه شب گذشته، مجري برنامه به احترام «نيما نهاونديان» روي صندلي مجري ننشست و برنامه را به صورت ايستاده اجرا کرد.

نظر شما