شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۳۸
کد خبر: ۵۸۹۴۵
|
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۶
سعيد قاسمي گفت: بايد از کساني که آموزش نيروهاي جنگ نرم را شروع کردند، تشکر کرد.
به گزارش شهر و به نقل از عمار فيلم، پايان بخش آيين اختتاميه سومين دوره جشنواره عمار سخنراني سعيد قاسمي بود که وي در سخناني با اشاره به نکاتي درباره حماسه نهم دي، گفت: براي برخي فتنه گويا چنين بوده است که عده‌اي از مريخ آمدند و برگشتند.

 

وي با اشاره به فعاليت‌هاي صداوسيما و دستگاه‌هاي مسوول، افزود: الحمدلله امسال پس از سه سال آقايان در بنياد شهيد اسم برخي را به عنوان شهيد فتنه اعلام کردند که باعث خرسندي است.

 

قاسمي با بيان اينکه جشنواره عمار از برکات فتنه 88 بود، تاکيد کرد: در فتنه 88 همه چيز در داخل و خارج براي کودتا و براندازي آماده بود اما خدا خواست و اين اتفاق به دعاي خانواده شهدا و مادران و پدران شهدا رخ نداد.

 

وي خطاب به خانواده شهدا با بيان اينکه شما رسالت خود را انجام داده‌ايد سخني به اين معنا که چشم فتنه کور شد را نادرست دانست و افزود: آن چه بايد اتفاق مي‌افتاد رخ نداد.

 

سعيد قاسمي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: مافياي سينمائي‌ها که در اين سي ساله گذشته رخ داده است اجازه ورود حزب‌الهي‌ها را نمي‌دهد.

 

وي ورود حزب‌الهي‌ها به نبرد سخت و پيچيده جنگ نرم را از برکات فتنه دانست و افزود: امسال نتوانستند جشنواره عمار را سانسور کنند و مجبور شدند مگر نه آقايان مثل دو سال گذشته آن را بايکوت مي‌کردند.

 

قاسمي در ادامه با بيان اينکه قلب و مرکز فتنه نشان داده است که هنوز قابليت سازماندهي و ورود به فتنه جديد را دارد، از کساني که آموزش نيروهاي جنگ نرم را شروع کردند، تشکر کرد و گفت: هنگامي که طالب‌زاده کار آموزش را شروع کرد همه مي‌خنديدند.

 

وي با اشاره به اقدامات امثال وحيد جليلي و حسن عباسي و با اشاره به جو سنگين عليه هنرمندان ضد فتنه اعم از خواننده و بازيگر از همه کساني که در اين عرصه ايستادگي کردند، تشکر و تصريح کرد: هنري از ديدگاه امام و به تبع آن ما مورد قبول است که به بيان کننده ظلم ظالمان و مظلوميت سيلي خوردگان باشد.

 

قاسمي با اشاره به پيچ تاريخي داخلي و خارجي که امروز در آن به سر مي‌بريم، افزود: امروز اين چيزها شايد چاله‌هاي جلوي پاي ما را هم پر نکند اما خداوند مي‌فرمايد «وان تنصر الله ينصرکم و يثبت اقدامکم» که يعني با همه قصورات بايد خدا و ولي خدا را حامي باشيم.

نظر شما