سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۵
کد خبر: ۵۹۱۰۵
|
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۴
گروه «دارکوب» با محوريت موسيقي جنوب، 18 اسفند در سالن همايش‌هاي برج ميلاد تهران روي صحنه مي‌رود.

به گزارش شهر به نقل از ايسنا، همايون نصيري با اعلام اين مطلب گفت: در کنسرت پيش رو، قطعات آلبوم اول و دوم گروه «دارکوب» اجرا مي‌شود که آلبوم دوم پيش از برگزاري کنسرت در بازار موسيقي منتشر خواهد شد.

سرپرست گروه «دارکوب» ادامه داد: علاوه بر حضور نوازندگان ميهمان، محسن شريفيان نيز با آواز و ساز «ني‌انبان» گروه را همراهي خواهد کرد و مرتضي گودرزي نيز علاوه بر خوانندگي، دوتار خراسان خواهد نواخت.

نصيري در پاسخ به اين سوال که «دارکوب» براي انتخاب خواننده چه ملاکي دارد که معمولا از چهره‌هاي مطرح استفاده مي‌کند، توضيح داد: در اين مدت در حالي از حضور خوانندگان سرشناس بهره برديم که همه آن‌ها در اين زمينه بسيار موفق عمل کردند. اما حامد بهداد در تاريخ کنسرت سفر است و مهران مديري نيز درگير پروژه جديدش است؛ بنابرين اين بار از حضور دو خواننده حرفه‌اي ديگر استفاده مي‌کنيم.

اين نوازنده سازهاي کوبه‌اي درباره فضاي کنسرت اظهار کرد: استفاده از ويژگي ريتميک موسيقي جنوب، فضاي اصلي موسيقي ما را تشکيل مي‌دهد و البته در خيلي از قطعات هم ريتم سنگين است.

نصيري پيش از اين در گفت‌وگويي درباره فضاي آلبوم گروه توضيح داده بود: آلبوم جديد گروه «دارکوب» طبق روال آلبوم پيشين و کنسرت‌هاي گروه بر ريتم موسيقي نواحي ايران و موسيقي آمريکاي لاتين تاکيد دارد. در عين حال در آلبوم جديد از فضاهاي تازه نيز به گونه‌اي که از اين زنجيره جدا نباشد، بهره برده‌ايم.

نظر شما