دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۲۱
کد خبر: ۵۹۱۷۶
|
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۰
مشاور معاون شهردار تهران در امور ارتباطات گفت: در شرايطي که انواع آلاينده هاي ناشي از تردد بالاي خودروها و تراکم ترافيک شهروندان تهران را رنج مي دهد، توسعه بانکداري الکترونيک مي تواند با کاستن از ميزان رفت و آمدهاي شهري آلودگي هوا را به ميزان محسوسي کاهش دهد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران، غلامرضا کاظمي دينان افزود: کشور ما چاره اي جز همگام شدن با کشورهاي پيشرفته دنيا در توسعه بانکداري الکترونيک و استفاده از تکنولوژي روز دنيا جهت انجام امور بانکي ندارد.

وي با اشاره به نبود بانک تمام الکترونيک و کمبود ساز و کارهاي بانکداري الکترونيک در کشورمان، اظهار کرد: اين نوع بانکداري تخصص پيشرفته اي است که در کلان شهر پر ترددي مانند تهران ميتواند يکي از راهکارهاي کاهش تراکم ترافيک باشد.

کاظمي دينان با بيان اين که مردم ما لياقت استفاده از بهترين امکانات و تجهيزات روز دنيا را دارند، تصريح کرد: راه اندازي بانک هاي الکترونيک هزينه هاي بسياري از دوش دولت و مردم بر مي دارد که يکي از اين هزينه ها، کاهش آلودگي هواست.

مشاور ارتباطات معاون شهردار تهران در پايان خاطرنشان کرد: جريان پيشرفت تکنولوژي و گسترش فن آوري اطلاعات به جايي رسيده که چاره اي جز پيروي از آن نداريم و اگر از اين جريان رو به پيشرفت عقب بيفتيم، ديگر حرفي براي گفتن نخواهيم داشت.

نظر شما