دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۱۷
کد خبر: ۵۹۱۹۸
|
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۴
رئيس کميته اطلاع‌رساني و تبليغات شمسه از استقرار سفيران شمسه براي اطلاع‌رساني حضوري به شهروندان درباره فعاليت‌هاي دومين مجموعه جشنواره و معرفي خدمات فرهنگي شهرداري خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از ستاد خبري جشنواره شمسه، حميد کياني، اظهار داشت: با توجه به موفقيت آميز بودن طرح تبليغاتي سال گذشته جشنواره شمسه، امسال نيز سفيران شمسه با استقرار در ايستگاه هاي منتخب مترو درباره تبيين رشته‌هاي 12گانه دومين مجموعه جشنواره شمسه و ساير خدمات فرهنگي شهرداري تهران در خدمت شهروندان تهراني قرار دارند.

وي از آغاز فعاليت سفيران شمسه در ايستگاه‌هاي مترو خبر داد و تاکيد کرد: ما براي بهره‌گيري تام از ظرفيت‌هاي تبليغاتي شهر، سفيران شمسه را در ايستگاه‌هاي منتخب مترو مستقر مي‌کنيم. معرفي اهداف، رويکردها و محورهاي جشنواره شمسه و انجام ثبت نام اوليه متقاضيان از مهم‌ترين وظايف اين سفيران به شمار مي‌رود.

رئيس کميته اطلاع‌رساني و تبليغات شمسه تصريح کرد: سفيران شمسه براي اطلاع‌رساني و تبليغات اين جشنواره در ايستگاه‌هاي متروي امام خميني(ره)، صادقيه، علم و صنعت، تجريش، هفت تير و شهرري مستقر خواهند شد تا پاسخ‌گوي سوالات شهروندان تهراني درباره اين جشنواره فرهنگي و هنري پايتخت باشند.

وي خاطرنشان کرد: سفيران شمسه اطلاعات شرکت در رشته‌هاي 12گانه شمسه و بروشورها و هداياي تبليغاتي شمسه و فرم‌هاي ثبت نام را در اختيار شهروندان علاقه‌مند قرار مي‌دهند تا پس از تکميل آن براي ثبت نام به سراي محلات خود مراجعه کنند.

به گفته کياني، شهروندان با ارائه شماره تلفن همراه خود به سفيران شمسه، عضو بانک اطلاعات خبرنامه‌هاي شمسه مي‌شوند و از اخبار روز، اتفاقات، مسابقات و فعاليت اهالي شمسه از طريق سامانه پيام کوتاه 30000022 مطلع شوند.

رئيس کميته اطلاع رساني و تبليغات شمسه با اشاره به روند موفقيت آميز تبليغات جشنواره شمسه در سطح شهر گفت: سياست‌هاي تبليغاتي شمسه بر پايه آخرين استانداردهاي نوين تبليغاتي استوار است و با شناخت کامل مخاطبان خود در هر يک از محلات 374گانه تهران، برنامه تبليغاتي خاصي را براي آن‌ها پيش‌بيني کرده است.

به گفته وي نام شمسه متشکل از چهار حرف نخست واژه‌هاي شهروند، محله، سرمايه اجتماعي و هويت است و اين جشنواره فرهنگي و هنري، در مقياس محله که در 12رشته قرآن، نهج‌البلاغه، دعا و نيايش، عکس، سرود و موسيقي، فيلم، نمايش، نقاشي و تنديس، شعر و ادب، کاريکاتور، گرافيک و خوشنويسي برگزار مي‌شود.

نظر شما