يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۲۲
کد خبر: ۵۹۳۰۶
|
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۶
همزمان با هفته هواي پاک انجام مي‌شود/
همزمان با فرارسيدن هفته هواي پاک دانش آموزان تهراني 1500 نهال را در بوستان ولايت خواهند کاشت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 19 ،  موسي عليپور زنوزي معاون امور شهري و فضاي سبز  منطقه درباره اين خبر گفت: توجه به معضل آلودگي هوا در اين روزها، حفظ، نگهداري و ايجاد محيط سالم شهري و آشنايي شهروندان بويژه كودكان ونوجوانان با آلودگيهاي زيست محيطي و مضرات آن نيازي است كه بايد  از طريق مدارس به آنان آموزش داده شود تا کودکان براي زندگي اجتماعي آينده آماده باشند.

 

زنوزي افزود: به همين منظور قسمتي از بوستان ولايت آماده شده است تا  با همكاري دانش آموزان شهر تهران تعداد 1500 اصله درخت كاشته شود. در مرحله نخست آن نيز روز گذشته  تعداد 200 نفر از دانش آموزان به همراه معلمين و مسئولين شهرداري منطقه اقدام به كاشت نهال كردند.

 

وي با بيان اينکه اين معاونت برنامه هاي مختلفي براي شهروندان تدارك ديده است كه از جمله آنها آشنايي دانش آموزان با نحوه كاشت نهال به منظور كاهش آلاينده ها است، اظهار داشت: در اين برنامه آموزشگران محيط زيست، مطالب آموزشي را با موضوع بازيافت و فضاي سبز ، آموزش هاي لازم در خصوص نحوه كاشت درخت و نقش درختان در پاكيزه کردن محيط زيست و كمك به بازيافت مواد ارائه مي دهند. گفتني است مرحله دوم اين طرح روز چهارشنبه با حضور 300 ديگر نفر از دانش آموزان انجام خواهد شد.

نظر شما