دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۳۰
کد خبر: ۵۹۳۲۰
|
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۲
برد پيت در كاراكتري جا مي‌گيرد كه شهرت تاريخي خوبي ندارد.

به گزارش شهر و به نقل از فارس، اين اکشن ماجراجويانه تاريخي را کمپاني برادران وارنر تهيه مي‌کند . براي بازي در نقش اصلي فيلم از برادپيت دعوت به همکاري شده است.

 

اين فيلم حماسي که قصه تاريخي و قديمي مذهبي را تعريف مي‌کند، با نام «پونتيوس پيلاته» جلوي دوربين خواهد رفت و پيت در امر توليد آن هم همکاري دارد .

 

مسوولان کمپاني برادرن وارنر از محصول جديد خود به عنوان فيلمي ياد مي کنند که در مايه‌هاي دو فيلم تاريخي معروف «گلادياتور» و «شجاع دل»است .

 

قصه فيلم ، ظهور و سقوط لوسيوس پونتيوس پيلاته پنجمين مسوول شهر جوداي روم باستان را به تصوير خواهد کشيد .

 

اين مرد که شهرت تاريخي خوبي ندارد ،از سوي تاريخ نويسان به عنوان کسي اسم برده مي‌شود که حضرت مسيح (ع) را مصلوب کرد.

 

اين اولين بار است که براد پيت در يک فيلم سينمايي ، در نقش يک کاراکتر منفي ايفاي نقش مي‌کند و مي‌گويد بازي در نقش اين آدم برايش جذابيت‌هاي خاص خودش را دارد .

 

هنوز زماني براي شروع کار فيلم برداري «پونتيوس پيلاته» اعلام نشده و مسوولان کمپاني برادران وارنر، هم اکنون در حال انتخاب کارگردان آن هستند .

 

قرار است لوکيشن‌هاي دو کشور خاورميانه به عنوان محل‌هاي اصلي فيلم‌برداري، مورد استفاده قرار گيرند. هزينه توليد اين درام شرح حال گونه تاريخي،حدود صد ميليون دلار خواهد شد .

 

«پونتيوس پيلاته» براي نمايش عمومي در اواخر فصل تابستان سال 2014 آماده خواهد شد، تا بتواند در رقابت‌هاي اسکاري پيش روي خود شرکت کند.

 

تهيه کنندگان اين فيلم اعتقاد دارند درام تاريخي آن‌ها در کنار ظرفيت بالا براي فروش خوب در جدول گيشه نمايش سينماها، ظرفيت نامزد شدن در رشته‌هاي اصلي مراسم اسکار را هم دارد.

 

برادپيت براي سال 2013 سه فيلم سينمايي را آماده نمايش دارد. اين فيلم‌ها -که از آنها به عنوان کارهايي غير متعارف و مطرح اسم برده مي‌شود -توسط ريدلي اسکات ، استيو مک کوئين و مارک فورستر کارگرداني شده‌اند.

 

اولين آنها درام آينده نگرانه و علمي تخيلي «جنگ جهاني z» است که توسط مارک فورستر ساخته شده و بيست و يکم ژوئن به روي پرده سينماها مي‌رود.

 

پيت سال قبل براي درام اجتماعي و شرح حال گونه «ماني بال» نامزد دريافت جايزه اسکار بهترين بازيگر مرد سال شد.

نظر شما