يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۲۹
کد خبر: ۵۹۴۰۳
|
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۸
شهردار منطقه 21 همراه با علي کريمي و حميد استيلي با حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس در آسايشگاه ثارالله ديدار کردند.

به گزارش " شهر " به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 21 ، علي کريمي،حميد استيلي و سليمي شهردار منطقه 21 به منظورگراميداشت ياد و خاطره جانبازان هشت سال جنگ تحميلي با حضور در آسايشگاه ثارا.. با اين بزرگ مردان ديدار وگفت و گو کردند.

 

مصطفي سليمي شهردار منطقه 21 در اين ديدار گفت: جانبازان و ايثارگران حماسه هشت سال دفاع مقدس سلحشوران و دلاورمرداني هستند که درسال هاي تجاوز ناجوانمردانه عراق عليه ايران مردانه ايستادند تا حتي يک وجب از خاکمان به دست اجانب نيفتد.

 

وي توفيقات امروز کشور را حاصل رشادت بزرگ مردان جانبازي که امروز در آسايشگاه هاي مختلف حضور دارند دانست.

 

بر اساس اين گزارش ، علي کريمي ، حميد استيلي و دکتر سليمي با حضور در جمع اين جانبازان دقايقي با آنها به گفت‌و گو پرداختند و علي کريمي نيز پيراهن شماره 8 خود را به اين جانبازان هديه داد.

 

علي کريمي در اين ديدار گفت: مديون  جانبازان حماسه هشت سال دفاع مقدس هستيم و انشاا... خداوند شما را براي اين مملکت ومردم نگه دارد.

 

وي افزود: افتخار مي‌کنم که امروز در جمع شما عزيزان حضور دارم و اميدوارم بتوانم اين لياقت را داشته باشم که هميشه در کنار شما باشم. امروز را در زندگي‌ام فراموش نمي‌کنم ،زيرا روز بزرگي براي من بود.

 

حميد استيلي نيز خطاب به جانبازان گفت: شما سرمايه‌هاي ايران اسلامي هستيد و مديون شجاعت، ايثار و فداکاري و از خودگذشتگي شما هستيم. وظيفه خود ديديم که در جمع شما حضور يابيم. شمايي که  براي ملت ايران بسيار بزرگ هستيد.از همه چيز خود گذشتيد و با گذشتن ازجان خود سلامت خود را در راه دفاع از ميهن اسلامي به مخاطره انداختيد تا حق بر باطل پيروز شود. در پايان اين ديدار ، برخي از اين جانبازان که طرفدار پرسپوليس و علي کريمي بودند از اين بازيکن با اخبلاق فوتبال کشور و حميد استيلي قدرداني کردند. مسئولان آسايشگاه ثارالله نيز از شهردار منطقه 21 ، علي کريمي و حميد استيلي تشکر کردند.

نظر شما