يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۲۶
کد خبر: ۵۹۴۰۸
|
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۱
شهردار منطقه 20 تهران با تاکيد بر اتمام پروژه هاي نيمه تمام اين منطقه تا پايان سال جاري از بهره برداري ده‌ها طرح امورشهري و فضاي سبز همزمان با سي و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 20، عظيم بابايي با اشاره به اين مطلب گفت: همزمان با دهه فجر و جشن انقلاب اسلامي ايران 26 عنوان پروژه در حوزه امورشهري و فضاي سبز شهري به مرحله بهره برداري مي رسد و در اختيار شهروندان قرار مي گيرد.

 

بابايي نگهداشت شهر و ارائه خدمات امور شهري و توسعه فضاهاي سبز شهري، در کنار تحقق رويکرد مديريت شهري مبني بر تبديل شهرداري از يک سازمان خدماتي به نهاد اجتماعي را از اولويت هاي مهم و قابل توجه برشمرد و خاطرنشان کرد: نورپردازي سراهاي محله، زيباسازي سيماي بصري، نقاشي ديواري، بهسازي تابلوها و فضاهاي تبليغات محيطي، نصب 12 يادمان شهدا، اهتزاز دو پرچم ايران در ارتفاع 60 متري، نصب 250 دستگاه بدنسازي و 31 مجموعه بازي کودکان در سطح منطقه از جمله پروژه هاي مورد اشاره است.

 

وي به تامين روشنايي بوستان هاي مهران، نيلوفر، بسيج و محمودوند اشاره کرد و اظهار داشت: احداث آبنما در بوستان هاي مالک اشتر و صدف و بازپيرايي آبنماهاي بوستان حسن زاده و غدير از ديگر اقداماتي است که به جهت استفاده از منظر آب براي تلطيف هوا و آرامش بصري شهروندان انجام شده است.

 

شهردار منطقه 20 اعتبار پروژه هاي مذکور را بالغ بر 40 ميليارد ريال برشمرد و افزود: علاوه بر طرح هاي مورد اشاره پروژه هاي ديگري نيز در حوزه هاي حمل و نقل وترافيك، فني و عمران و امور اجتماعي و فرهنگي همزمان با ايام الله فجر به مرحله بهره برداري مي رسد و تقديم شهروندان اين منطقه مي شود.

نظر شما