چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۳۹
کد خبر: ۵۹۴۳۸
|
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۳
معاون فني و عمراني شهرداري منطقه 4 گفت: با طرح استقبال از بهار از 6 بهمن ماه جاري به مدت 45 روز در سطح منطقه 4 مشکلات عمراني معابر رفع مي شود.

به گزارش روابط عمومي شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 4، بهمن محبوبي با بيان اين مطلب تصريح کرد: در طرح فوريتي استقبال از بهار 1392 عمليات تعمير و نگهداري در سطح معابر شامل حوزه هاي کاري لکه گيري هندسي(سواره رو و پياده رو)، همسطح سازي دريچه (سواره رو و پياده رو)، ترميم انهار، ترميم جداول، ترميم پياده رو ها، رفع معارض پياده رو و ساماندهي حريم كارگاههاي عمراني اجرايي مي شود.

وي در ادامه از وجود محدوديت حفاري در مدت زمان اجراي طرح استقبال از بهار خبر داد و گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و جلوگيري از ايجاد ترافيک در سطح معابر، شرکت هاي خدماتي(آب، برق، گاز، مخابرات و...) لازم است تا ضمن هماهنگي با شهرداري از انجام حفاري هاي غير ضروري در داخل شهرداري بپرهيزند.

 

محبوبي با بيان اينکه در مدت زمات اجراي اين طرح عمليات جديدي در سطح منطقه اجرا نخواهد شد گفت: در مدت زمان اجراي اين طرح تلاش مي شود تا کارهاي نيمه کاره به پايان برسد و از شروع عمليات جديد و خارج از برنامه پرهيز شود.

 

معاون فني و عمراني شهرداري منطقه 4 گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و جلوگيري از ايجاد خطرات ناشي از فعاليت کارگاه هاي عمراني، حريم کليه کارگاه هاي ساختماني معاونت فني و عمراني ساماندهي و عوامل خطر ساز رفع مي شود.

 

وي خاطر نشان کرد: طرح استقبال از بهار 1392 از 24 دي ماه با شناسايي نيازهاي عمراني معابر آغاز مي شود و با اجراي طرح از روز هفتم بهمن ماه، 11 اسفند ماه سال جاري به پايان خواهد رسيد.

نظر شما