شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۳۷
کد خبر: ۵۹۴۷۰
|
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۷
فيلمي که از شرق دور روي پرده مي نشيند/
«قاچاقچي» فيلمي است که از کشور ژاپن و چين در سي و يكمين جشنواره بين المللي فيلم فجر به نمايش در مي آيد.

به گزارش خبرنگار فرهنگي شهر، در سي و يکمين جشنواره بين المللي فجر، ژاپن هم حضور دارد. فيلم «قاچاقچي» محصول 2011 ژاپن و چين است كه به‌ عنوان يكي از فيلم‌هاي بخش جشنواره جشنواره‌هاي فيلم فجر انتخاب شده است.

 

اين فيلم درباره داستان يك بازيگر شكست خورده است كه طي اتفاقاتي مجبور مي شود با يك گروه تبهكار همكاري كند.

    

«قاچاقچي» توسط «كاتسوهيتو ايشي» كارگرداني شده و موفق به حضور در جشنواره‌هاي متعددي از جمله «تورنتو»، «شيكاگو» و جشنواره‌هاي معتبر در سطح آسيا شده‌ است. اين فيلم در بخش جشنواره جشنواره هاي فيلم فجر حضور دارد.

   

نام انگليسي اين فيلم Smuggler است. از نويسندگان آن مي توان به شوهي مانابه، كاتسوهيتو ايشي، ماساتوشي ياماگوچي، كنسوكه ياماموتو اشاره کرد. همچنين در اين اثر ساتوشي تومابوكي، ماساتوشي ناگوسه، ياسوكي ماتسويوكي و هيكاري ميتسوشيما اشاره کرد. هيروشي ماچيدا فيلمبرداري اين اثر را بر عهده داشته است. اين فيلم به زبان ژاپني به مدت 115 دقيقه ساخته شده است.

 

بر اساس اين گزارش، كاتسوهيتو ايشي كارگردان ژاپني، از سال 1992 با ساخت فيلم‌هاي تبليغاتي نامي براي خود دست‌و‌پا كرد. «قاچاقچي» دوازدهمين فيلم اوست كه بر اساس يكي از مانگاهاي (كميك استريپ ژاپني) معروف ساخته شده كه ساختاري مختص به خود ايشي دارد.

 

سازمان سينمايي کشور، مقارن با سي و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي، سي و يکمين دوره جشنواره بين‌المللي فيلم فجر را در قالب مسابقه سينماي ايران و جهان از تاريخ 12 لغايت 22 بهمن ماه 1391 به دبيري محمدرضا عباسيان برگزار مي کند.


نظر شما