شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۴۱
کد خبر: ۵۹۵۷۰
|
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۰
با برگزاري جشنواره کسب و کار صورت مي گيرد/
مدير مرکز خدمات اجتماعي معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه يک گفت:جشنواره بزرگ طرح ها و ايده هاي کسب و کار درشمال تهران برگزار مي شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه يك مجيد سعادتمندي گفت: تا کنون بيش از 200 طرح و ايده براي حمايت و سرمايه گذاري به دبيرخانه جشنواره ارسال شده که از مراکز معتبر علمي دعوت شده تا در اين جشنواره 3 روزه حضور داشته و در ارزيابي، هدايت و انتخاب نهايي طرح ها مشارکت کنند.

 

مدير مرکز خدمات اجتماعي معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه يک گفت: اين جشنواره در اسفند ماه سال جاري در بخش هايي چون همايش يک روزه، کارگاه و نمايشگاه برگزار مي شود و علاقمندان مي توانند تا تاريخ22 بهمن ايده هاي خود را با در نظر گرفتن مواردي چون ايده هاي خلاق و کار آفرينانه و طرح هاي کسب و کار خلاق به دبيرخانه ارسال کنند. سرمايه گذاران و حاميان کارآفريني نيز مي توانند به منظور حمايت از کارآفرينان حضور خود را در جشنواره به دبيرخانه اعلام نمايند.

 

سعادتمندي افزود: 10 تعاوني خلاق کسب و کار در محله هاي شميران فعاليت خود را آغاز کرده اند اين در حالي است که منطقه موکلف به ايجاد 4 تعاوني بود.در حالي که با گذشت 10 ماه از سال اين عدد به 3 برابر ظرفيت تعيين شده رسيد و در حال حاضر بر اساس نيازها، امکانات و فضاي کاري هر محله در حال فعاليت ورو به گسترش است .

 

وي گفت: امسال بيش از 20 هزارنفر ازعلاقمندان وجويندگان كار در26محله به خانه هاي كارآفريني مراجعه نموده و درخواست همكاري كرده اند كه با توجه به هماهنگي هاي به عمل آمده با كارآفرينان و مجريان طرح هاي كارآفريني تعدادي از مراجعه كنندگان جهت اشتغال وآموزش به كارآفرينان معرفي و يا مشغول به كار شده اند.

 

مدير مرکز خدمات اجتماعي و رفاهي شهرداري منطقه يک با اشاره به برگزاري اردوهاي کارآفريني خاطر نشان ساخت: از ابتداي سال تا کنون با حضور بيش از 20 هزارنفراز علاقمندان و متقاضيان در حدود 200 اردوي گردشگري و تور کارآفريني برگزار شده که هدف از آن آشنايي شركت كنندگان با شيوه هاي كسب وكارهاي صورت گرفته و بازديد از نحوه عملكرد كارآفرينان بزرگ کشور بوده است.

نظر شما