دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۱۳
کد خبر: ۵۹۷۰۷
|
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۹
معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 21 گفت: در نظر داريم با برگزاري دوره ها و کارگاه هاي آموزشي تخصصي سطح دانش مديريتي و اجرايي مديران محلات را ارتقا دهيم.

به گزارش " شهر " به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 21 ، کاظم کمالي نسب با اعلام اين مطلب گفت: فراهم کردن زمينه ها و بسترهاي لازم براي واگذاري ساير رشته ها ، رفع موانع ، مشکلات و محدوديت هاي مالي و اجرايي موجود بر سر راه مديريت محله ، توانمند سازي و ارتقاي سطح دانش مديريتي و اجرايي مديران محلات با برگزاري دوره ها و کارگاه هاي آموزشي تخصصي که نمونه آن برگزاري کلاس هاي پودماني بود که با همياري دانشگاه علمي و کاربردي در سراي محله ياس برگزار شد.

 

معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 21  به استفاده از ظرفيت ها و پتانسيل هاي محلي در زمينه مشارکت شهروندان در اداره شهر اشاره و تصريح کرد: منطقه 21 به دليل قرار گرفتن در حاشيه شهر تهران از لحاظ زير ساخت ها در بخش فرهنگي ، اجتماعي خيلي غني نيست و امکانات مختلف در اين منطقه بطور مساوي و عادلانه توزيع نشده است .

 

کمالي نسب ادامه داد: به هر حال تمامي تلاش ما اينست که با ايجاد امکانات و فضاهاي فرهنگي از جمله سراي محله بستر لازم را براي اجراي موفق طرح در منطقه فراهم کنيم که راه اندازي و ساخت 17 سراي محله در محله هاي 17 گانه اين منطقه در همين راستا است.

 

معاون شهردار منطقه 21 همچنين در باره خانه هاي 13 گانه گفت : اين خانه هاي 13 گانه با عنوان خانه قرآن و عترت،خانه کتاب ، خانه فرهنگ و هنر ، خانه پژوهش ، خانه فن آوري و اطلاعات ، خانه علم و زندگي ، خانه ورزش ، خانه تسنيم ( امور بانوان ) ، خانه سلامت ، خانه اسباب بازي ، خانه کارآفريني ، خانه مددکاري و خانه دوام در کليه سراهاي محله فعاليت مي کنند و خوشبختانه در اغلب بخش ها با استقبال بسيار خوبي به خصوص از سوي بانوان سطح منطقه روبرو شده است و در اين سراها شرايطي مهيا شده که همه اقشار جامعه بتوانند از امکانات بهره مند شوند و تحت آموزش قرار بگيرند. بر اساس اين گزارش دبيرخانه مديريت محلات منطقه 21 در زمينه تجهيز و ساماندهي دفاتر مديرت محلات در سطح مناطق 22 گانه عنوان نخست را کسب کرده است.

نظر شما