دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۳۲
کد خبر: ۵۹۷۳۲
|
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۳:۵۲
اهالي هنر و رسانه، منتظر فيلم توکلي و خودش در نشست خبري بودند اما هيچ کدام محقق نشد.


به گزارش خبرنگار فرهنگي شهر، بهرام توکلي، کارگردان فيلم سينمايي «آسمان زرد کم عمق» با اينکه در برج ميلاد حضور داشت اما نه به تماشاي فيلمش نشست و نه به نشست رسانه اي رفت.

 

بر اساس اين گزارش، اکثريت قريب به اتفاق کساني که اين فيلم را ديدند از منتقدين گرفته تا افراد عادي از فيلم توکلي انتظار بيشتري داشتند و اذعان مي کردندکه منتظر چنين فيلمي نبودند.

 

اهالي هنر گرچه نمي خواستند در مورد همکارشان بهرام توکلي و اثر او اظهار نظر کنند اما به طور غيرمستقيم به عدم رضايتشان از اين فيلم تاکيد داشتند.

  

بر اساس اين گزارش، اهالي هنر و رسانه امروز منتظر فيلم توکلي بودند بطوريکه سالن برج ميلاد از يک ساعت زودتر پر شده بود و همه منتظر ديدن يک فيلم خوب در اين دوره جشنواره بودند. در اين ميان رسانه اي ها هم منتظر يک نشست پرتحرک بودند اما نه فيلم براي مخاطبان خيلي جالب توجه بود و نه نشستي برگزار شد.

 

بهرام توکلي پيش از اين فيلم هايي چون «اينجا بدون من»، «پرسه در مه» و غيره را ساخته است که مخاطبان زيادي داشته است. ترانه عليدوستي، صابر ابر، سحر دولتشاهي، سعيد چنگيزيان و حميدرضا آذرنگ، بازيگران «آسمان زرد کم عمق» هستند. داستان اين فيلم درباره زوج جواني است که در مدتي کوتاه لحظات زندگي گذشته‌شان را مرور مي‌کنند و اين مرور خاطرات، زندگي حالشان را تحت تاثير قرار مي‌دهد. همچنين حسين عليزاده نيز ساخت موسيقي اين فيلم را برعهده داشته است.


نظر شما