شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۲۸
کد خبر: ۵۹۷۵۱
|
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۳
سازمان وظيفه عمومي ناجا اعلام کرد:
کليه مشمولان ديپلم و زير ديپلم داراي برگ آماده به خدمت به تاريخ نوزدهم بهمن ماه سال جاري براي اعزام به خدمت فراخوانده شدند.

به گزارش گروه اجتماعي شهر، سازمان وظيفه عمومي ناجا ضمن فراخوان کليه مشمولان غايب و غيرغايب متولد 1355 تا پايان بهمن ماه 1373 براي انجام خدمت دوره ضرورت طي اطلاعيه‌اي اعلام‌کرد: کليه مشمولان ديپلم و زير ديپلم اين سال‌ها که برگ آماده به خدمت به تاريخ نوزدهم بهمن ماه سال 1391 دريافت کرده‌اند، بايد در ساعت و محلي که توسط سازمان وظيفه عمومي ناجا در برگ معرفي‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح اعلام شده، حضور يابند.

 

قابل توجه مشمولان ساکن تهران بزرگ:

کليه مشمولان ديپلم و زيرديپلم غايب و غيرغايب مذکور که داراي برگ آماده بخدمت به تاريخ بهمن ماه سال 1391، بايد رأس ساعت 6 صبح روز پنجشنبه 19 بهمن ماه به محل و مراکزي که توسط سازمان وظيفه عمومي ناجا در برگ معرفي‌نامه مشمولان به مراکزآموزش نيروهاي مسلح اعلام شده، حاضر شوند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

 

قابل توجه مشمولان ساکن سايراستان‌هاي کشور:

کليه مشمولان ديپلم و زيرديپلم غايب و غيرغايب مذکور که داراي برگ آماده بخدمت به تاريخ بهمن ماه سال 1391، بايد رأس ساعت 7 صبح پنجشنبه 19 بهمن ماه به معاونت وظيفه عمومي استان محل سکونت مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

 

بر اساس اعلام سازمان وظيفه عمومي ناجا، عدم حضور به موقع در زمان و محل‌هاي تعيين شده غيبت محسوب مي‌شود و آن دسته از مشمولاني که به هر دليل تاکنون موفق به دريافت برگ معرفي‌نامه مشمولان به مراکز آموزش، نشده‌اند، مي‌توانند به نزديکترين دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي (پليس+10) مراجعه و نسبت به دريافت برگ مذکور اقدام و بر اساس اطلاعات درج شده در آن اقدام کنند.

نظر شما