شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۷
کد خبر: ۵۹۷۵۶
|
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۴
مهلت ارائه مدارک آرم‌ طرح ترافيک سال 92 تا 23 بهمن تمديد شد.

وحيد نوروزي مشاور معاون حمل و نقل و ترافيک شهردار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مديريت شهري شهر، با اعلام اين خبر اظهارداشت: بيش از 70 درصد اشخاص حقيقي و حقوقي واجد شرايط مدارک خود را به دفاتر خدمات الکترونيک شهر تحويل داده‌اند و تنها 30درصد از متقاضيان براي تحويل مدارک باقي مانده اند.

 

وي تاکيد کرد: اين افراد در صورتي که تا 23 بهمن مدارک خود را به دفاتر خدمات الکترونيک تحويل ندهند، سلب امتياز شده و سهميه دريافت آرم طرح ترافيک سال 92 خود را از دست خواهند داد.

 

 

نوروزي يادآور شد: برابر اعلام قبلي مهلت ارائه مدارک آرم‌هاي طرح ترافيک سال 92 تا پايان وقت اداري روز 15 بهمن ماه بود که اين مهلت بنابر تصميم گيري جديد تا 23 بهمن سال جاري تمديد شد. 

 

مشاور معاون ترافيک شهردار تهران در خصوص آرم طرح ترافيک خبرنگاران نيز گفت: آن دسته از رسانه‌هاي گروهي که سهميه به آنها ابلاغ شده است و مدير رسانه آنها نيز در قالب سهميه ابلاغي اسامي خبرنگاران و کد پيگيري آنها را به شهرداري تهران اعلام کرده‌اند، اسامي اين افراد در سايت شهرداري تهران وارد شده و اين افراد مي‌توانند پس از مراجعه به سايت شهرداري تهران و مشاهده موافقت صورت گرفته با درخواست آنها با مدارک لازم به دفاتر خدمات الکترونيک شهر مراجعه کنند.

 

وي از ساير رسانه‌هاي گروهي نيز که تا کنون اسامي خبرنگاران و کد پيگيري آنها را برابر سهميه ابلاغي اعلام نکرده‌اند خواست هرچه سريعتر اين اسامي را براي روابط عمومي شهرداري تهران جهت اقدامات لازم ارائه کنند.

نظر شما