شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۲
کد خبر: ۵۹۷۶۱
|
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۱
نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي از ائتلاف خود با ولايتي و قاليباف خبر داد و گفت: ائتلاف کرديم که يکي از ما سه نفر وارد انتخابات شود.

به گزارش شهر به نقل از فارس، غلامعلي حدادعادل عصر امروز در جلسه پرسش و پاسخ اساتيد، دانشجويان و کارکنان دانشگاه پيام نور گيلان در سالن اجتماعات سرپرستي بانک صادرات استان در پاسخ به سئوال يکي از دانشجويان درباره دليل حضور وي در گيلان، اظهار کرد: سفر بنده در گيلان ربطي به انتخابات ندارد و 34 سال است که هر سال دهه فجر به يک استان دعوت شدم و همواره بنده به دنبال قافله انقلاب بودم.

 

وي در پاسخ به سئوالي درباره حضورش در انتخابات رياست جمهوري و گروه 1+2 و دليل ائتلاف وي با ولايتي و قاليباف گفت: ممکن است اختلاف سليقه با قاليباف و ولايتي وجود داشته باشد اما آنها پس از فتنه موضع خود را اعلام کردند. نماينده مردم تهران در مجلس ادامه داد: در نظرسنجي‌ها به اين نتيجه رسيديم که اگر هر سه نفر با هم وارد شويم ممکن است راي اصولگراها بشکند و ائتلاف کرديم که يک نفر از اين سه نفر وارد انتخابات شود تا دوباره گرفتار داستان گذشته نشويم.

 

وي با بيان مطالب مذکور، تمايل خود به شرکت در کانديداتوري انتخابات را اعلام کرد و افزود: بايد ببينيم نتيجه اين ائتلاف چه مي‌شود. حدادعادل با تصريح بر اينکه هر جا وظيفه حکم کند آن را انجام مي‌دهم، به حضور اصولگراها در انتخابات اشاره کرد و افزود: اصولگراها بايد بتوانند انتخابات خوب داشته باشند.

 

وي در پاسخ به سئوالي درباره مشکلات اقتصادي کشور، يادآور شد: بخشي از مشکلات اقتصادي ناشي از تحريم و توطئه دشمنان است که بايد اين مشکلات مديريت شود. اين مسئول با بيان اينکه مجلس و دولت بايد با هم هماهنگ باشند، اذعان کرد: مجلس و دولت بايد مردم را روشن کرده تا آنها خود را براي زندگي در شرايط جديد آماده کنند.

 

وي با تصريح بر اينکه جنگ اقتصادي کشور آغاز شده است، خاطرنشان کرد: راه حل اين جنگ، اقتصاد مقاومتي است. حدادعادل اقتصاد مقاومتي را ابعاد مختلف خواند و تغيير سبک زندگي را در تحقق اقتصاد مقاومتي تاثيرگذار دانست. وي کنترل قيمت‌ها را مورد تاکيد قرار داد و متذکر شد: اگر نظام توليد و توزيع درست شود به صورت طبيعي امکان سوءاستفاده از بين مي‌رود.

 

شمال کشور نبايد تبديل به شميران تهران شود

نماينده مردم تهران در مجلس به پرسش ديگري در باره تغيير کاربري زمين‌هاي کشاورزي گيلان پاسخ گفت و افزود: اين موضوع درد بزرگ شمال کشور است و بايد براي آن چاره‌انديشي شود.

 

وي با تاکيد بر اينکه نبايد اجازه داد شمال کشور تبديل به شميران تهران شود و باغ‌ها از بين برود، اذعان کرد: زمين‌هاي کشاورزي نوار سبز محدود شمال کشور هستند که تبديل به ويلا و شهرک‌ شده است. حدادعادل از نمايندگان گيلان خواست تا موضوع تغيير کاربري زمين‌هاي کشاورزي را جدي بگيرند و براي هجوم ويلا سازي در اين زمين‌ها فکري کنند. وي همچنان از نمايندگان مجلس گيلان خواست تا موضوع برطرف کردن مشکلات وام دانشجويان را پيگيري کنند.

 

اين مسئول همچنين ياد حسن حبيبي را گرامي ‌داشت و درگذشت اين مرد انقلابي را تسليت گفت و خاطرنشان کرد: حسن حبيبي يکي از بهترين رجال سياسي و مردان انقلابي کشور و فرزند برومند اين سرزمين و مردي با تقوا بود که شب گذشته از دنيا رفت.

نظر شما