سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۳۰
کد خبر: ۵۹۷۶۲
|
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۱
شهردار تهران با تاکيد بر اين که پروژه صدر نيايش نمادي از فرهنگ جهادي است، گفت: جامعه‌اي که درآمد خود را از بورس‌بازي و روش هاي غير توليدي کسب کند، روي خوشبختي را نمي‌بيند.

به گزارش خبرنگار مديريت شهري شهر، محمدباقر قاليباف در مراسم تقدير از کارگران و مهندسان تونل نيايش که با حضور تعدادي از مجموعه 6 هزار نفري کارکنان دخيل در اين پروژه،جمعي از شهرداران مناطق تهران و همچنين سفير اتريش برگزار شد، گفت: مهمترين دستاورد انقلاب اسلامي، ارائه درک و فهم متفاوتي از اسلام بود. انقلاب اسلامي يک نقطه عطف در زندگي ما بود، اميدواريم که اين انقلاب شکوهمند که در حوزه‌هاي اعتقادي و فرهنگي تحولي را ايجاد کرد، بتواند حوزه‌هاي اجتماعي، اقتصادي و سياسي را نيز متحول کند.

 

شهردار تهران تصريح کرد:کار جوهره و رمز بقاي انسان است، جامعه‌اي که درآمد خود را از بورس‌بازي و روش هاي غير توليدي کسب کند، روي خوشبختي را نمي‌بيند در مقابل جامعه‌اي خوشبخت است که حقوق، دستمزد و ثروت خود را از کار و فعاليت به دست آورد.

 

شهردار تهران خاطرنشان کرد: پروژه صدر نيايش نمادي از فرهنگ جهادي است. کارگران و جامعه مهندسان درگير اين پروژه نشان داده‌اند که مي‌توان در همه ابعاد مادي و معنوي، کار مورد نياز جامعه را محکم و با ابتکار عمل پيش ببرند.

قاليباف گفت: جامعه مهندسان ايراني، بزرگترين سرمايه اجتماعي را به جامعه تزريق کرده‌اند به گونه اي که جامعه مي تواند به آنها اعتماد کند که با روحيه کار و تلاش، مي‌توان به اهداف بزرگ دست يافت.

  

شهردار تهران به روزشمار پروژه اشاره کرد و تصريح کرد: زماني که اين روزشمار را نصب کرديم، همه به من مي‌گفتند که اين روزشمار را نصب نکنيد، اما اگر جرات کردم که آن را نصب کنم، به دليل اعتماد به شما کارگران و مهندسان پرتلاش بود. اگر شما در شهر گمنام هستيد و کسي شما را نمي‌شناسد، درعوض اين پروژه به عنوان باقي الصالحات براي شما باقي خواهد ماند.

شهردار تهران در خاتمه اين مراسم از معاون فني و عمراني خود درخواست کرد که معادل حقوق دو روز کاري کارگران، براي آنها پاداش منظور کند.

نظر شما