يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۲۲
کد خبر: ۵۹۸۷۶
|
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۱
حسن نژاد در اخطار قانون اساسي؛
عضو کميسيون اقتصادي مجلس با انتقاد از اينکه صدا و سيما در جهتي حرکت مي کند که در رأس امور بودن مجلس را ساقط کند افزود: صدا و سيما مصوبات مجلس را به سخره مي گيرد.

به گزارش شهر به نقل از خانه ملت، محمد حسن نژاد در نشست علني امروز (چهارشنبه 18 بهمن ماه) مجلس شوراي اسلامي در اخطار قانون اساسي با استناد به اصل 175 گفت: سالگرد پيروزي انقلاب است و امام راحل تأکيد کردند که مجلس در رأس امور است.

 

نماينده مردم مرند و جلفا در مجلس شوراي اسلامي در ادامه اين مطلب افزود: متأسفانه صدا و سيما در جهتي حرکت مي کند که صدا و سيما از رأس بيفتد.

 

حسن نژاد همچنين تصريح کرد: تصميماتي که مجلس اتخاذ مي کند توسط صدا و سيما به تمسخر گرفته مي شود که مشکلات اقتصادي کشور رها شده و مجلس به سراغ بحث هاي ديگر رفته است.

 

وي افزود: روز گذشته مسائل مهم اقتصادي در خصوص ارز در مجلس تصويب شد که کشور را نجات داد.

 

حسن نژاد ادامه داد: شوخي در کارگردان جشنواره فيلم فجر پوشش داده شد و در آخر کار نيز در حد چند ثانيه گفته شد که مجلس چنين چيزي را تصويب کرد.

 

عضو کميسيون اقتصادي مجلس تصريح کرد: مقام معظم رهبري به ملت عيدانه داده اند، تمام اين ماجرا به اسم دولت تمام مي شود و از طرف ديگر استانداران نيز در حال تخريب مجلس هستند و اين گونه مصالح به صلاح کشور نيست.

 

علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به اين تذکر گفت: زمان اين گونه تذکرات در وسط بررسي طرح ها و لوايح نيست.

نظر شما