شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۰۰
کد خبر: ۵۹۸۷۹
|
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۵
معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه چهار گفت: در طرح فوريتي بهسازي و مناسب سازي معابر، بيش از 200 خودرو اسقاطي از سطح معابر جمع آوري و به پارکينگ منتقل شد


به گزارش خبرگزاري شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه چهار، حميد ناصحي با بيان اين مطلب و با بيان اينکه با اتمام اين طرح فوريتي که تا پايان سال ادامه خواهد داشت بسياري از مشکلات کوچک و بزرگ محلات به طور کامل رفع خواهد شد گفت: اين اقدام از ابتداي سال جاري در محلات 20 گانه منطقه آغاز شده است، بيش از 80 نوع فعاليت توسط حوزه هاي خدمات شهري، ساماندهي، بازيافت، فضاي سبز، محيط زيست، قنوات و زيباسازي به شهروندان ارايه مي شود.

 وي بازگشايي و رفع موانع فيزيکي از پياده راه ها و سطح سواره روها را يکي از مهمترين موضوعات مهم اين طرح عنوان کرد و گفت: با توجه به نزديک شدن به سال جديد و به منظور سهولت تردد شهروندان در پياده روها، با هرگونه سد معبر صنفي، دست فروش و بساط گستر و وانتي و چرخي ثابت و سيار با جديت برخورد خواهد شد. ناصحي اضافه کرد: از زمان اجراي اين طرح تا کنون، 1256 مورد سد معبر از سطح معابر جمع آوري شده است و تا پايان سال نيز همچنان ادامه خواهد داشت. 

معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه چهار وجود خودروهاي اسقاطي در سطح معابر را يکي ديگر از مهمترين عوامل ايجاد ترافيک و نابساماني هاي شهري عنوان کرد و افزود: وجود خودروهاي فرسوده در سطح محلات ، علاوه بر ايجاد نازيبايي در منظر شهري محل تجمع حيوانات موذي نيز خواهد شد. 

وي ادامه داد: بر همين اساس شهروندان منطقه درصورت توقف خودرويي فرسوده به مدت طولاني در محله شان مي توانند با سامانه 137 تماس گرفته و مسئولان را در جريان قرار دهند تا پس از طي مراحلي نسبت به جمع آوري خودروي فرسوده اقدام شود و در همين راستا تا کنون بيش از 200 خودرو اسقاطي از سح محلات جمع آوري و به پارکينگ منتقل شده است. وي از شهروندان منطقه خواست چنانچه داراي خودروي بلا استفاده هستند نسبت به انتقال آن به پارگينگ اقدام نمايند در غير اينصورت اقدامات لازم جهت انتقال اين خودروها به پارکينگ صورت خواهد گرفت.


نظر شما