دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۵۱
کد خبر: ۵۹۸۸۳
|
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۹
وي در خصوص ائتلاف با ساير نامزدها نيز ابراز داشت: بنده ائتلاف را بعد از انتخابات قبول دارم و دولت آينده بايد دولت فراگير باشد.

به گزارش شهر به نقل از مهر، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام، در خصوص اتفاقاتي که در جلسه استيضاح وزير کار رخ داد آن را بسيار ناشايست دانست.

 

محسن رضايي در حاشيه نشست‌ استراتژي‌هاي کاربردي در دهه پيشرفت و عدالت که در پرديس قم دانشگاه تهران برگزار شد، در خصوص اتفاقاتي که در جلسه استيضاح وزير کار رخ داد، اظهار داشت: هنوز زود است که بگوييم خيانتي که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره کردند رخ داده است اما در مجموع اتفاقاتي که در مجلس افتاد بسيار ناشايست بود.

 

سطح تحمل پذيري در کشور پايين آمده است

وي عنوان کرد: به نظر من سطح تحمل پذيري و گفتگو در کشور پايين آمده و بايد رعايت اخلاق را در کشور تقويت کنيم که اين کار بايد از سوي سياسيون و دولتمردان شروع شود.

 

اگر خرد جمعي نباشد جامعه ضعيف اداره مي شود

 

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام ادامه داد: اگر فعالان سياسي و دولتمردان ما اخلاق و تحمل پذيري را بالا ببرند و گفتگوها را ساماندهي کنند، خرد جمعي شکل خواهد گرفت و در غير اين صورت خرد جمعي با دعوا محقق نخواهد شد و اگر خرد جمعي نباشد جامعه ضعيف اداره مي‌شود و دود آن به چشم مردم خواهد رفت.

 

در روزهاي آينده رسما اعلام کانديداتوري مي‌کنم

 

رضايي همچنين عنوان کرد: در روزهاي آينده طي نشستي با اصحاب رسانه به طور رسمي حضور خود را در انتخابات رياست جمهوري اعلام و برنامه خود را در اين زمينه تشريح خواهم کرد.

 

ائتلاف بعد از انتخابات را قبول دارم

 

وي در خصوص ائتلاف با ساير نامزدها نيز ابراز داشت: بنده ائتلاف را بعد از انتخابات قبول دارم و دولت آينده بايد دولت فراگير باشد.

 

رضايي گفت: بايد کاري کرد ريزش‌ها کمتر شود و رويش‌ها افزايش يابد که در اين راستا اخلاق و تحمل پذيري بسيار مهم است و در اين زمينه همه افراد و نخبگان را بايد در اداره کشور دخيل کنيم.

نظر شما