دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۳۰
کد خبر: ۵۹۸۸۵
|
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۳
مسوول ستاد انتخاباتي جبهه ايستادگي با بيان اينکه اين جبهه سه کانديدا دارد، گفت: ممکن است محسن رضايي به هر دليلي از رقابت هاي انتخاباتي کنار برود و يا اينکه اصلا راي نياورد؛ بنابراين جبهه ايستادگي طبق جدول شاخص هاي خود سه کانديدا را انتخاب و به ترتيب اولويت از آنان حمايت خواهد کرد.

به گزارش شهر به نقل از مهر، ابولقاسم رئوفيان در مورد کانديداي رياست جمهوري اين جبهه ، اظهارداشت: جبهه ايستادگي با تمام کانديداهاي مطرح در انتخابات ديدار و گفتگو دارد و بر سر سه موضوع از آنان سئوال خواهد کرد: 1- گفتمان شما چيست؟ 2- چه برنامه اي در راستاي تحقق گفتمان داريد، 3- با چه تيمي مي خواهيد اين برنامه را اجرا کنيد.

 

وي با اشاره به اينکه محسن رضايي اخيرا ميهمان جلسه شوراي عالي جبهه ايستادگي بوده است، گفت: در آن جلسه اين سئوال‌ها از محسن رضايي پرسيده شد و توضيحات مفصلي در مورد گفتمان و برنامه هاي خود داد و ما نيز وي را به عنوان گزينه اول خود براي انتخابات رياست جمهوري انتخاب کرديم.

 

مسوول ستاد انتخاباتي جبهه ايستادگي، با تاکيد بر اينکه جبهه ايستادگي سه کانديدا براي انتخابات خواهد داشت، گفت: جبهه ايستادگي يک جدول شاخص دارد و هر کانديدايي که در اين جدول رتبه و امتياز بياورد به عنوان کانديداي دوم و سوم انتخاب خواهد شد.

 

رضايي بيشترين راي را آورده

رئوفيان افزود: تاکنون محسن رضايي بيشترين راي را آورده است و ما از ميان کانديداي مطرح شده دو کانديداي ديگر را نيز انتخاب خواهيم کرد.

 

مسئول ستاد انتخابات جبهه ايستادگي در پاسخ به اين سوال که چرا سه کانديدا خواهند داشت، گفت: ممکن است محسن رضايي به هر دليلي از رقابت هاي انتخاباتي کنار برود و يا اينکه اصلا راي نياورد و يا به مرحله دوم نرود و نمي شود يک ماه مانده به انتخابات بر روي گزينه هاي ديگر برنامه ريزي کرد؛ بنابراين جبهه ايستادگي طبق جدول شاخص هاي خود سه کانديدا را انتخاب و به ترتيب اولويت از آنان حمايت خواهد کرد.

 

وي همچنين در مورد تيم انتخاباتي محسن رضايي گفت: گفتمان و شعار رضايي دولت فراگير و جامعه اميد است؛ لذا براي تحقق اين گفتمان بايد ترکيب کابينه متناسب با آن انتخاب شود.

 

رئوفيان افزود: وقتي ما با گزينه هاي مطرح گفتگو مي کنيم تقريبا مي شود گفت به اين نتيجه مي رسيم که اولويت هاي بعدي ما مي توانند عضو اين دولت فراگير باشند تا شايسته سالاري حاکم شود.

 

مسئول ستاد انتخابات جبهه ايستادگي در پاسخ به اين سئوال که آيا ممکن است محسن رضايي از اصلاح طلبان در تيم خود استفاده کند، گفت: ما به دنبال همگرايي هستيم و حزب و گروه و اصلاح طلب و اصولگرا مطرح نيست. اينجا بحث شايسته سالاري است و ممکن است افرادي انتخاب شوند که اصلا عضو هيچ حزب و جناحي نباشند تا ما به ترکيب دولت فراگير برسيم.

 

رئوفيان افزود: دولت فراگير متشکل از افرادي است که صرفنظر از رويکردهاي جناحي شان قابليت ها و شايستگي لازم را براي مديريت حوزه خود دارا باشند.

نظر شما