يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۴۷
کد خبر: ۶۰۱۲۷
|
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۸
ميادين و بازارها شب عيد تا 8 شب باز هستند/
مدير عامل سازمان ميادين ميوه و تره بار شهرداري تهران از تغيير ساعات کاري ميادين و بازارها در ايام پاياني سال 91 و تعطيلات نوروز خبر داد.

به گزارش گروه مديريت شهري شهر ، حسين صفايي از افزايش خدمات به شهروندان در ايام پاياني سال و تعطيلات نوروزي خبر داد و گفت: از سه شنبه اول اسفند تا بيست و پنجم اسفند ، ساعات کاري ميادين و بازارها در روزهاي عادي صبح‌ها از ساعت 8 الي 13 و بعد از ظهرها از ساعت 30/14 الي 19 و روزهاي جمعه و ايام تعطيل از ساعت 8 صبح الي 13 ظهر خواهد بود.

 

صفايي ادامه داد: از شنبه بيست و ششم اسفند تا سه شنبه بيست و نهم اسفند ، تمام ميادين و بازارهاي ميوه و تره بار بصورت يکسره از ساعت 8 صبح تا 20 شب به شهروندان تهراني خدمات ارائه خواهند کرد.چهارشنبه 30 اسفند نيز با توجه به اينکه تحويل سال ساعت 14 و 33 دقيقه بعدازظهر است، خدمات رساني ميادين و بازارها از ساعت 7 تا 30/11 صبح است.

 

وي افزود: تمام ميادين و بازارها يکم و دوم فروردين سال 92 تعطيل هستند و در روزهاي سوم و چهارم فروردين فقط ميادين بصورت نيمروز از ساعت 30/8 صبح تا 13 ظهر داير خواهند بود و تمام بازارها تعطيل است.

 

صفايي همچنين با بيان اينکه بعد از ايام تعطيلات ، ‌ساعت کار ميادين و بازارها نيز تغيير خواهد کرد اظهارداشت: تمام ميادين و بازارها درروزهاي عادي از پنجم تا يازدهم فروردين از ساعت 8 صبح تا 14 عصر بصورت يکسره فعال و بعدازظهرها تعطيل است و جمعه 9/1/92 از ساعت 8 صبح تا 13 ظهر داير خواهند بود.

 

مدير عامل سازمان ميادين ميوه و تره بار از تعطيلي ميادين و بازارها در روزهاي دوازدهم و سيزدهم فروردين سال 92 خبرداد و گفت: در ماه اول سال 92 تمام ميادين و بازارها از چهاردهم تا سي و يکم فروردين در روزهاي عادي از ساعت 8 صبح تا 13 ظهر و بعدازظهرها از ساعت 30 / 14 تا 30/19 شب تعيين شده است و در روزهاي جمعه و ايام تعطيل اين مراکز از 8 صبح تا 13 ظهر فعال هستند.

نظر شما