يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۰۷
کد خبر: ۶۰۱۲۸
|
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۰
مديرعامل شرکت ساماندهي صنايع و مشاغل شهرتهران از آغاز به کار جمعه بازار ويژه فروش اجناس دست دوم در آستانه سال جديد خبر داد و گفت: اين بازاز از جمعه اين هفته 4 اسفند راه‌اندازي مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شرکت ساماندهي صنايع ومشاغل شهر، رضا‌ قديمي با اشاره به افتتاح جمعه بازار ويژه محصولات دست دوم افزود: در سال‌هاي اخير ايجاد مراکزي که مردم بتوانند اجناس دست دوم خود را در آن به فروش برسانند احساس مي‌شد؛ به همين منظور ايجاد مرکزي که در آن بتوان اقدام به خريد و فروش فرش‌ماشيني و لپ‌تاب دست دوم کرد، در دستور کار شرکت ساماندهي مشاغل قرار گرفت.

 

 

وي افزود: مرکز خريد و فروش فرش‌ماشيني و لپ‌تاب دست دوم در حال حاضر تنها در روزهاي جمعه در بوستان ولايت داير است و در صورت استقبال مردم اين مرکز فعاليت دائمي خود را آغاز خواهد کرد زيرا امکان فعاليت اين مرکز در تمامي طول هفته وجود دارد.

    

مديرعامل شرکت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر تهران درباره استقبال شهروندان از چنين مراکزي گفت: ايجاد مراکز خريد و فروش فرش ماشيني و لپ تاپ ازجمله مراکزي بود که در اولويت‌ ما قرار داشت اما در صورت استقبال شهروندان مراکزي از اين دست را گسترش خواهيم داد. به عبارت ديگر با ايجاد اين مرکز و نياز سنجي لازم، سعي داريم در آينده نزديک بر طبق نياز مردم به ايجاد بازارچه‌ها و جمعه بازارهايي اينچنيني اقدام کنيم تا شهروندان بتوانند تمامي اقلام مورد نياز خود را از اين مکان‌ها تهيه کنند.

 

 

وي با بيان‌اينکه تمرکز يافتن مراکز خريد و فروش وسايل و لوازم مورد نياز افراد جز لاينفک زندگي شهري است، تصريح‌کرد: با ايجاد و افتتاح اين مراکز در شهري همچون تهران، مردم علاوه بر تامين نيازهاي شان به صورت متمرکز، ديگر در مکان‌هاي تجاري سرگردان نخواهند شد و وسيله مورد نياز خود را در سريع‌ترين زمان ممکن تهيه خواهند کرد.

 

وي از راه اندازي ساير مراکز خريد وفروش لوازم دست دوم در صورت استقبال شهروندان در آينده نزديک خبرداد.

نظر شما