يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۶
کد خبر: ۶۰۱۷۳
|
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۶
مديرعامل فروشگاه شهروند از تخفيف 5 تا 35درصدي اين فروشگاه در ايام عيد خبرداد که اين تخفيف براي کارمندان با حقوق کمتر از يک ميليون 10درصد بيشتر است.

به گزارش خبرنگار مديريت شهري شهر، قدرت اله گودرزي امروز در نشست خبري با خبرنگاران در اين مورد افزود: جشنواره فروش نوروزي فروشگاه هاي زنجيره اي شهروند به مدت 40 روز از 5 اسفند 91 تا 15 فروردين 92 برگزار مي شود که در طول اين مدت نزديک به 10 هزار بارکد کالا با تخفيف 5 تا 35 درصدي عرضه مي شود.

 
مديرعامل فروشگاه هاي زنجيره اي شهروند افزود: البته کالاهاي اساسي مانند روغن و برنج، مواد شوينده و چاي شامل تخفيف بيشتري خواهند شد.  

وي در مورد تخفيف به کارمندان نيز گفت: از تمام نهادهاي دولتي و عمومي درخواست کرده ايم تا اسامي کارمندان با حقوق کمتر از يک ميليون را به ما معرفي کنند تا بن کارت هايي براي اين کارمندان صادر شود تا بتوانند در ايام جشنواره نوروزي علاوه بر تخفيف 5 تا 35درصدي از 10درصد تخفيف بيشتر برخوردار شوند.

 

مديرعامل فروشگاه هاي زنجيره اي شهروند در مورد فروش آجيل به ويژه پسته با قيمت 30 هزار تومان در اين فروشگاه ها توضيحاتي ارائه کرد که با توجه به اظهارات اخير مسئولان دولتي منجر به بحث داعي در اين نشست خبري شد.

 
وي در اين مورد گفت: ما به طور قطع آجيل را طبق قيمت مصوب و در صورت امکان کمتر از آن در فروشگاه ها عرضه مي کنيم. البته تاکنون پسته 30 هزار توماني در اختيار ما قرار نگرفته است اما اگر اين کالا با اين قيمت در اختيارمان قرار گيرد به طورقطع ما پسته اي که کيلويي 40 تا 50 هزار تومان خريد کرده ايم در انبار نگه داشته و پسته 30هزار توماني را عرضه کنيم.

 
وي افزود: در اين باره به اداره بازرگاني نامه نوشته ايم و درخواست کرده ايم پسته با قيمت مصوب جديد را در اختيار ما بگذارند.

 

مديرعامل شهروند در خصوص قيمت افزايش قيمت گوشت و مرغ نيز گفت : هنوز افزايش قيمت گوشت و مرغ را اعلام نکرده اند ما نيز تابع وزارت بازرگاني هستيم درعين حال نيز اجازه نخواهيم داد تامين کنندگان، بدون مصوبه قيمت را افزايش دهند. فعلا نيز قيمت ها مناسب است و از سطح بازار نيز ارزانتر عرضه مي شود.

 
وي اظهارداشت: از 5 اسفند 91 تا 15 فروردين 92 نيز ساعت کار فروشگاه هاي شهروند نيز يک ساعت افزايش خواهد يافت همچنين 1392 جايزه از لوازم منزل به مناسبت آغاز سال 92 براي مشتريان در نظر گرفته شده که بصورت قرعه کشي به آنها اهدا خواهد شد.

 
گودرزي همچنين به طرح گل ياس که از دو هفته پيش در فرزوشگاه شهروند آغاز شد اشاره کرد و افزود : در اين طرح دفترچه هايي در اختيار مشتريان قرار مي گيرد که در آنها ليست اقلام تخفيف خورده قرار گرفته و اگر شهروندان از ميان آنها کالايي را انتخاب کنند شامل تخفيف خواهد شد. اين طرح در فروشگاه هاي بيهقي ، بهرود ، بوستان و فرمانيه تا 5 بهمن ادامه خواهد داشت.

 
مديرعامل شرکت شهروند در خصوص عرضه کالاهاي داخلي نيز گفت : در سال حمايت از توليد ملي ، بيش از 85 درصد از کالاهاي شهروند را به فروش توليدات داخلي اختصاص داده ايم و در اين راه در ميان ديگر بنگاه هاي اقتصادي موفق تر عمل کرده ايم.

 
وي افزود : فروشگاه شهروند از نظر توانمندي و ارائه خدمات يک سر و گردن از رقباي خود بالاتر است. 17 برند در کشور فعال شده اند که برخي از آنها تنها يک يا دوشعبه دارند . در شهروند بيش از 50 هزار بار کد عرضه مي شود که فروش بسيار خوب و بالايي داريمو تنها فروشگاه زنجيره اي در کشور هستيم که نشان استاندارد دريافت کرده ايم.

 
گودرزي همچنين با بيان اينکه از 24 ساعته کردن فروشگاه بيهقي راضي بوده ايم گفت : در بيهقي ، ميزان فروش شبانه از 8 ميليون تومان آغاز شد و اکنون به صورت ميانگين به 30 ميليون تومان رسيده است. در مواقعي نيز به ويژه ماه رمضان اين ميزان به 75 ميليون تومان نيز رسيده است . درصورت مثبت بودن بررسي ها ، فروشگاه بوستان و بهرود نيز 24 ساعته خواهند شد.

 
وي در واکنش به اظهارات برخي خبرنگاران در موردرقابت هايپر استار و شهروند گفت : برنج اروگوئه با برند بره نشان که کيفيت پاييني دارد در هاپر عرضه شد با قيمت 5 کيلو 11 هزار و 900 اما به دليل تعهدي که شهروند به مردم دارد ما اين برنج را عرضه نمي کنيم .ضمن اينکه هايپر استار 9 هزار متر فضاي فلت و 2 هزار متر پارکينگ دارد که شرايط خوبي برايش محسوب مي شود.

 
گودرزي به تبليغات تخفيف 90 درصدي پوشاک در هايپر نيز اشاره کرد و گفت : کارشناسان ما بررسي کردند و در نهايت اين مساله صحت نداشت و اين تخفيف تنها 10 درصد بوده است.

 
وي افزود : طرحي براي احداث فروشگاه شهروند در فضاي 25 هزار متر مربع داريم که با توجه به مصوبه شوراي شهر که اجازه اجراي آن را ندادند تاکنون اقدامي در اين راستاانجام نشده است.

 
مديرعامل شرکت شهروند افزود : خوشبختانه ميزان فروش شهروند هم اکنون جلوتر از سال گذشته است و ميزان فروش اين مجموعه فروشگاهي از ديگر فروشگاه هاي زنجيره اي نيز بالاتر است و شهروندان به شهروند اعتماد کرده اند.

 
وي همچنين با بيان اينکه عرضه فرش دستباف از چند ماه پيش در بيهقي آغاز شد اظهارداشت: تا هفته آينده نيز عرضه طلا و جواهر در فروشگاه بيهقي آغاز خواهد شد.

 

نظر شما