دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۰۹
کد خبر: ۶۰۱۹۲
|
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۶
دبير دهمين نمايشگاه «ياد يار مهربان» خبر داد:
دبير دهمين نمايشگاه «ياد يار مهربان» از افزايش هفت ميليارد ريالي اعتبار تجهيز کتابخانه‌‌هاي مدارس تهران در قالب اين نمايشگاه خبر داد و گفت: در دهمين نمايشگاه «ياد يار مهربان» 30 ميليارد ريال اعتبار براي تجهيز کتابخانه هاي مدارس پايتخت اختصاص داده شده است.

به گزارش شهر به نقل از اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، امير مسعود شهرام نيا با بيان اينکه در نمايشگاه «ياد يار مهربان» مديران و معلمان مدارس تهران طبق زمانبندي مشخص با شهرداران و معاونان فرهنگي اجتماعي مناطق شهر ديدار و گفتگو خواهند داشت گفت: در اين ديدارها مديران و معلمان مي توانند مشکلات، پيشنهادها و انتقادات خود را با شهردار منطقه يا معاون فرهنگي اجتماعي منطقه در ميان بگذارند.


وي افزود: بيش از پنج هزار مدرسه از مناطق مختلف شهر تهران با حضور در اين نمايشگاه، تازه ترين کتاب هاي بازار نشر را بر اساس سرفصل تخصيص يافته به آنها، به صورت رايگان دريافت مي کنند.


وي در ارتباط با برنامه حضور مدارس و مسئولان در اين نمايشگاه افزود: مناطق 3، 7 و 17 در تاريخ هاي 12 و 17 اسفند، مناطق 10، 11، 12، 13، 16، 19 و ناحيه يک شهر ري تاريخ 13 و 17 اسفند، مناطق 1، 2 و 5 تاريخ 14 و 18 اسفند، مناطق 5، 8، 18 و ناحيه دو شهر ري تاريخ 15 و 17 اسفند و مناطق 4، 6، 9 و 14 در تاريخ 16 و 18 اسفند از نمايشگاه بازديد خواهند کرد.


وي با اشاره به اينکه اعتبار تخصيص يافته به اين دوره از نمايشگاه در مقايسه با دوره قبل 7 ميليارد ريال رشد داشته گفت: بازديد از اين نمايشگاه براي عموم آزاد است و تازه ترين کتاب هاي بازار نشر از سوي 560 ناشر با 25 درصد تخفيف به مخاطبان ارائه خواهد شد.


دکتر شهرام نيا افزود: بخش اعظم ناشران، تهراني هستند و ناشراني از شهرهاي قم، مشهد و اصفهان نيز در دهمين دوره نمايشگاه ياد يار مهربان حضور دارند. اين ناشران با 22 هزار عنوان کتاب در دهمين نمايشگاه «ياد يار مهربان» حضور دارند.


دهمين نمايشگاه «ياد يار مهربان» از 12 تا 18 اسفند ماه با هدف تجهيز کتابخانه‌هاي مدارس شهر تهران، به همت سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، توسط موسسه نشر شهر برگزار مي‌شود.

نظر شما