شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۳۳
کد خبر: ۶۰۱۹۳
|
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۳
مراسم رونمايي از آرم طرح ترافيك سال 92 طي مراسمي صبح روز يک شنبه ششم اسفند در معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران برگزار مي‌شود.


به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران، تا کنون بيش از 90 درصد افراد واجد شرايط دريافت آرم طرح ترافيك سال 92 مدارك خود را به دفاتر خدمات الكترونيك شهر ارائه كرده‌اند كه آمار آنها صبح فردا در مراسم رونمايي از طرح جديد اعلام خواهد شد. 


بر اساس اين گزارش آرم‌هاي طرح ترافيك از روز بيستم اسفند توزيع مي‌شود و به رغم پايان مهلت ارائه مدارک بنا به درخواست بسياري از متقاضيان و نيز برخي از خبرنگاران و با دستور معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران اين مدت تا روز پانزدهم اسفند تمديد شد.

 اين گزارش مي‌افزايد انتظار مي‌رود خبرنگاران و ساير متقاضيان همكاري لازم را براي ارائه مدارك در مدت زمان مشخص شده داشته باشند، چرا که در غير اين صورت عدم اقدام اين افراد انصراف قطعي محسوب شده و آرم‌هاي آن‌ها در اختيار ساير متقاضيان واجد شرايط قرار خواهد گرفت. گفتني است علاوه بر داشتن مفاصا حساب عوارض ساليانه شهرداري تهران، برچسب معتبر معاينه فني و پرداخت جرايم راهنمايي و رانندگي، ارائه مستندات مربوط به نوع شغل، محل کار و محل سکونت، از جمله مدارک مورد نياز به منظور صدور مجوزهاي جديد طرح ترافيک محسوب مي‌شود.

نظر شما