يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۰۸
کد خبر: ۶۰۲۰۴
|
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۹
معاون فرهنگي و اجتماعي شهرداري تهران گفت: برنامه هاي مشارکتي شهروندان در راستاي کاهش بداخلاقي ها و آسيب هاي اجتماعي است.

به گزارش خبرنگار مديريت شهري شهر، سيد محمد هادي ايازي در اختتاميه جشنواره تسنيم که با حضور جمعي از بانوان محله هاي تهران و معصومه آباد عضو شوراي شهر، نرگس معدني پور معاون امور بانوان شهرداري تهران و نيز زهرا مشير مشاور شهردار تهران در امور بانوان برگزار شد، گفت: مهم ترين موضوع در مديريت شهري اعتمادي است که مي توان به مردم داشت تا بدين صورت بسياري از امور را به خودشان واگذار کنيم.


معاون فرهنگي و اجتماعي شهرداري افزود: نمونه اين اعتماد جشنواره تسنيم است؛ به گونه اي که در اولين سال برگزاري اين جشنواره شاهد حضور گسترده بانوان در آن هستيم.


معاون شهردار با اشاره به حضور 150 هزار نفري شهروندان در جشنواره شمسه گفت: با مشاهده مشارکت مردم در جشنواره شمسه فهميديم در تمامي حوزه ها مي توان از ظرفيت هاي مردمي استفاده کرد. بر اساس مطالبات مردم جشنواره هايي چون شکوفا، مشکات، پويا، سلامت و تسنيم برگزار کرديم. با اين اوصاف براي تمامي سنين و در تمامي حوزه هاي برنامه داريم. اينها ظرفيت هاي مردمي است که با اعتماد به آن مورد بهره برداري قرار مي گيرد.

 

وي با بيان اينکه جشنواره تسنيم پاسخگوي نياز بانوان در حوزه هاي مختلف فرهنگي و اجتماعي است، عنوان کرد: تمامي اقدامات بيان شده توسط معاونت فرهنگي و اجتماعي شهرداري با اين نگاه صورت گرفت که با مشارکت شهروندان مي توانيم شاهد کاهش بداخلاقي ها و کاهش آسيب هاي اجتماعي باشيم.
 

در انتهاي اين جشنواره جوايز نفرات برتر توسط محمد هادي ايازي، نرگس معدني پورريال معصومه آباد و زهرا مشير اهداء شد.


نظر شما