دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۱۷
کد خبر: ۶۰۲۸۷
|
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۱
رييس كميسيون شوراها در امور داخلي مجلس:
رييس كميسيون شوراها و امور داخلي مجلس شوراي اسلامي با اعلام اين كه ترافيك هزينه‌هاي اجتماعي و اقتصادي فراواني از جمله اتلاف وقت و مصرف سوخت بر مردم و كشور تحميل مي‌كند، گفت: معضل آلودگي هوا يكي از مهم‌ترين آثار ترافيك محسوب مي‌شود و بهترين راهكار رفع اين معضل، گسترش حمل و نقل عمومي است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران، امير خجسته افزود: آلودگي هوا آسيب جدي تهران است كه روز به روز شديدتر مي‌شود و جدي‌ترين راه حل براي جلوگيري از تشديد اين آسيب، گسترش حمل و نقل عمومي است. وي حمايت دولت از مديريت شهري در جهت افزايش ظرفيت حمل و نقل عمومي در تهران را ناكافي دانست و اظهار كرد: لازم است حوزه حمل و نقل عمومي بيشتر مورد توجه و دقت قرار گرفته و سرمايه‌گذاري بيشتري در اين حوزه انجام شود.


خجسته اهميت توجه به توسعه حمل و نقل عمومي را مورد تأكيد قرار داد و تصريح كرد: پرداخت بودجه‌هايي كه به اين منظور تصويب شده‌اند، از ضرورت ويژه اي برخوردار است چرا كه به صورت مستقيم با رفاه و آسايش مردم تهران ارتباط دارد. رييس كميسيون شوراها و امور داخلي مجلس شوراي اسلامي در پايان خاطرنشان كرد: متأسفانه عدم پرداخت بودجه‌هاي حمل و نقل عمومي و اختلافات مسئولان سبب شده مردم تهران آسيب ببينند و از اين رو بايد تمام مسئولان از جمله نمايندگان مجلس، مديريت شهري و دولت در يك راستا به سوي رفع معضل ترافيك سنگين و آلودگي هواي تهران گام بر دارند.


نظر شما