دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۹
کد خبر: ۶۰۴۶۳
|
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۹
هرروز که مي گذرد اخبار و تحليل هاي جديدي از تحرکات اين جريان و اتاق فکر آن در «ساختمان ونک» به گوش مي رسد.

به گزارش شهر و به نقل از شفاف، بر کسي پوشيده نيست که جريان انحرافي مي کوشد يکي از بازيگران عمده انتخابات سال آينده باشد. هرروز که مي گذرد اخبار و تحليل هاي جديدي از تحرکات اين جريان و اتاق فکر آن در «ساختمان ونک» به گوش مي رسد.

  

جريان انحرافي و دولت دست بر گردن يکديگر دارند

 

احمد خورشيدي دبير کل جمعيت خدمتگزاران انقلاب و پدر داماد احمدي نژاد از منتقدان سرسخت جريان انحرافي و رواج برخي بداخلاقي از سوي آن ها است.

 

وي اين جريان را در واقع مجموعه اي در دل دولت مي داند که به لحاظ ارتباط هاي که با رئيس دولت دهم دارد ،از بسياري رانت ها و کمک هاي مالي براي انتخابات در پيش رو استفاده مي کند.

  

وي يکي مصداق نزديکي اين دولت و جريان انحرافي را شعارهاي مشترک اين طيف و دولت را برمي شمارد.پدر داماد احمدي نژاد در گفتگو با خبرنگار شفاف مي گويد:ما شاهد انتخاب نام مهرورزي براي همايش هاي گروه انحراف بوديم که همين نام را بارها در صحبت ها و طرح هاي دولتي ديده ايم.از سوي ديگر شعار" زنده باد بهار" که از سوي جريان انحرافي انتخاب شده است ، شعاري است که ما عينا از دهان رئيس جمهور شنيديم ،اگرچه بعدها رئيس جمهور درپوش هايي بر روي آن گذاشتند،اما اين ها اتفاقات ساده اي نيست که بشود به راحتي از کنار آنها گذشت.

 

خورشيدي تعامل دولت و جريان انحرافي را تعاملي دوسويه مي خواند ،به گفته وي جريان انحرافي از ابتدا نقشه انتخابات را در سر مي پرورانده و از همان روزهاي نخست با دست اندازي بر گردن دولت به دنبال تامين هدف هاي اين جريان در انتخابات بوده است که البته اين اهداف چيزي جدا از اهداف دولت نبوده و نيست.

 

جريان انحرافي گرگي در لباس ميش است/آنها براي انتخابات راه به جايي نخواهند برد

 

نادر قاضي پور نماينده مردم اروميه در خانه ملت نيز انتقاد هاي سختي را به جريان انحرافي وارد مي کند. وي مي گويد:ايران يک کشور اسلامي و ولايت مدار است و اگر برخي خيال الگو برداري از برخي کشورهاي کمونيست را در سر مي پرورانند بدانند سخت در اشتباه هستد.

 

وي نقشه هاي جريان انحرافي را هر چند با هزينه هاي گزافي همراه بوده نقش بر آب مي داند و مي گويد:همان طور که در انتخابات مجلس شوراي اسلامي ديديم،جريان انحرافي با آن همه هياهوي و هجمه هاي واهي نتوانست راهي از پيش ببرد و شکست خورد.

  

وي جريان انحرافي را گرگي در لباس ميش مي خواند و مي افزايد: جريان انحرافي پا به بيراهه اي گذاشته است که پيش از اين جريان فتنه از آن عبور کرده است.

قاضي پور ادامه مي دهد:فتنه دستش براي همه رو شده است و اما جريان انحراف با بر تن کردن لباس ميش سعي در گمراه کردن مردم دارد؛ ولي بداند مردم ما هوشيار تر از آن هستند که فريب بخورند و همچون گذشته نيز بر طبل رسوايي اين گروه خواهند کوبيد.

 

نماينده مردم اروميه هدف ديگر اين جريان را اختلاف بين اصولگرايان دانست تا بتوانند راهي از پيش ببرند، قاضي پور اصولگرايان را دعوت به اتحاد بيش تر از پيش مي کند مي گويد: بايد با اتحاد ا در سايه ولايت فقيه بتوانيم بار ديگر از اين امتحان سربلند بيرون بياييم و همچون فتنه دست اين جريان را هم براي همگان رو کنيم.

 

وي از رانت هايي که به اين جريان از سوي دولتي ها داده شده است انقاد کرد و گفت انتظار ما از قوه قضاييه پي گيري و برخورد سخت با اين افراد است تا هيچ کس جرات دست اندازي در بيت و المال و حق مردم را نداشته باشد و به ودنبال آن شعار حمايت از مستضعفين سر بدهد.

نظر شما