يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۱۲
کد خبر: ۶۰۵۰۲
|
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۸
در طرح استقبال از نوروز؛
سازمان زيباسازي شهر تهران به منظور استقبال از نوروز سال 92، 55 مجسمه و آثار حجمي را در سطح شهر تهران اکران مي کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي سازمان زيباسازي شهر تهران، به منظور استقبال از نوروز؛ طراحي، ساخت و نصب آثار حجمي و مجسمه هاي شهري در دستور اداره حجم سازمان زيباسازي قرار گرفته و پس از بررسي و انتخاب، آثار منتخب در سطح مناطق 22 گانه شهر تهران نصب مي شود.

 

آثار برگزيده از طريق اعلام فراخوان استقبال از بهار انتخاب شده و علاوه بر اين برخي از آثار منتخب سومين دوسالانه مجسمه هاي شهري از اول بهمن ماه در تهران نصب شده و کار اکران آنها تا آخر اسفند ماه ادامه دارد.

 

برگزاري جشنواره تخم مرغ هاي رنگي يکي ديگر از فعاليت هاي سازمان زيباسازي براي بهبود چهره شهر در طرح استقبال از نوروز است که در آن گروه هاي هنري منتخب همزمان در سه مکان به تزيين احجام تخم مرغي 5/1 متري مي پردازند، اين احجام در ايام نوروز در سطح شهر تهران به نمايش گذاشته مي شود.

 

جشنواره تزيين تخم مرغ هاي نوروزي در قالب طرح استقبال از نوروز 92 و با هدف ترويج سنت هاي بومي و ايراني براي ايجاد شور و نشاط در جامعه از طريق مشارکت هنرمندان رشته هاي تجسمي، خلق آثار هنري مردمي و بهبود فضاهاي شهري برگزار مي شود.

 

جشنواره تخم مرغ هاي رنگي 24 و 25 اسفند ماه در بوستان پرواز در منطقه 2، بوستان شهر در منطقه 12 و بوستان نوروز برگزار مي شود.

 

نظر شما