دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۰
کد خبر: ۶۰۵۱۲
|
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۲
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام مي‌گويد شعارش براي انتخابات سال آينده «پيروزي صداقت بر قدرت و ثروت» است.

به گزارش شهر به نقل از فارس، حسين کنعاني‌مقدم دبير سياسي جبهه ايستادگي 25 آذر ماه گذشته اعلام کرده بود رضايي در صورت کانديداتوري‌، با شعار "دولت فراگير و اميد" وارد رقابت‌هاي انتخابات رياست جمهوري مي‌شود.

 

رضايي يکي از نامزدهاي دوره دهم رياست جمهوري ايران نيز بود. وي در بين نامزدهاي رسمي انتخابات، آخرين فردي بود که به صحنه وارد شد. رضائي با ايده «دولت ائتلافي» و مستقل وارد انتخابات شد.

 

اين نامزد دوره يازدهم انتخابات رياست جمهوري 14 اسفند 91 در جمع مردم شهر ديواندره استان کردستان ، به طور رسمي کانديداتوري خود را اعلام کرد. رضايي در جمع مردم ديواندره اظهار داشت: «پيشنهاد شده بود در تهران کانديداتوري خود را اعلام، تا از امکانات وسيع رسانه اي استفاده کنم اما با اعلام کانديداتوري در اين شهر، بر رويکردم نسبت به پيشرفت و توسعه همه جانبه کشور و حل مشکلات مردم تاکيد مي کنم.»

 

رضايي در ماه هاي گذشته تلاش کرده با حضور در شهرستانها به جاي تهران، نگاه هاي مردمي را متوجه خود کند. حضور در سلف سرويس دانشگاه يزد، حضور در سر زمين هاي کشاورزي و گفت وگو با کشاورزان و... از جمله شيوه هاي انتخاباتي رضايي است.

 

وي در لرستان هم اعلام کرده است «آمده‌ايم که بيکاري و گراني را در جامعه با کارهاي علمي و کارشناسانه حل کنيم.» نرخ بيکاري استان لرستان حدود 58 درست است.

رضايي افزود: براي استان‌هايي همچون لرستان يک برنامه ويژه اقتصادي تدارک ديده شده که در اين برنامه نخبگان را موظف کرديم در مديريت‌ها نظارت داشته باشند.

به گزارش فارس، رضايي با بيان اينکه صنعتي کردن معادن لرستان جزء يکي از برنامه‌هاي مهم ما است گفت: در حال حاضر تمام معادن سنگ اين استان به صورت خام از لرستان خارج مي‌شوند که اگر اين معادن صنعتي شوند درآمد حاصله از آن‌ها 6 برابر مي‌شود.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: در زمينه جذب توريسم بخش‌هاي کشاورزي، دامپروري و غيره استان لرستان داراي استعدادهاي فراواني است که بايد روي آن بيشتر کار شود.

 

يارانه‌هاي سبز به همه کشور داده مي‌شود

رضايي در ادامه سخنان خود در جمع خبرنگاران در خرم آباد از پرداخت يارانه‌ سبز به همه مردم کشور خبرداد و گفت: همه مردم در دولت يازدهم مي‌توانند از يارانه سبز بهره‌مند شوند. وي افزود: در برنامه‌هاي آينده در خصوص يارانه‌هاي سبز بيشتر توضيح مي‌دهم.

نظر شما