يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۶
کد خبر: ۶۰۵۳۱
|
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۹
آثار برگزيده نخستين جشنواره انتخاب برترين نماي ساختمان‌هاي مسکوني تهران (پلاک طلايي) انتخاب شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي سازمان زيباسازي شهر تهران، هيأت داوران جشنواره پلاک طلايي بر اساس معيارها و شرايط عمومي و اختصاصي، از ميان 65 ساختمان مسکوني راه يافته به مرحله نيمه نهايي، 6 برگزيده اين دوره از جشنواره را انتخاب و به دبيرخانه جشنواره معرفي کردند.

 

دبيرخانه نخستين جشنواره پلاک طلايي اعلام کرد: از تاريخ 15 بهمن تا 10 اسفندماه، تعداد 136 مجموعه عکس از ساختمان‌هاي منطقه 13 شهرداري تهران به دبيرخانه جشنواره ارسال شده بود که در مرحله اول 71 مجموعه عکس به دليل خارج بودن از ضوابط و معيارهاي معين شده فراخوان جشنواره، از مرحله داوري حذف شدند.

 

بر اساس اين گزارش: 65 اثر راه يافته به مرحله نهايي از سوي هيات داوران، در سه مرحله مورد بازبيني قرار گرفتند و سرانجام 6 اثر به عنوان برگزيده دوره نخست جشنواره و پلاک طلايي شهر انتخاب شدند که در آئين اختتاميه جشنواره از آنها قدرداني مي‌شود.

 

اين گزارش مي‌افزايد: از ابتدا قرار بود تعداد 10 ساختمان به عنوان پلاک طلايي انتخاب شوند اما هيات داوران در بررسي‌هاي خود به اين نتيجه رسيد که از ميان آثار ارسالي تنها 6 ساختمان حائز شرايط دريافت پلاک طلايي هستند.

 

احمد مسجد جامعي عضو شوراي اسلامي شهر تهران، دکتر علي نوذرپور رئيس جامعه مهندسان شهرساز ايران و دکتر اسکندر مختاري استاد دانشگاه و مشاور عالي سازمان زيباسازي شهر تهران داوري نخستين دوره جشنواره پلاک طلايي را بر عهده داشتند.

 

نخستين جشنواره پلاک طلايي با همت سازمان زيباسازي شهر تهران، با همکاري شهرداري منطقه 13 تهران و با مشارکت سراهاي محله، در اين منطقه برگزار شد.

 

آئين اختتاميه و مراسم تجليل از برگزيدگان نخستين جشنواره پلاک طلايي از ساعت 16 تا 18 روز يکشنبه، 20 اسفندماه، در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگي کوثر واقع در منطقه 13 شهرداري تهران برگزار مي‌شود.

 

نظر شما