دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۲
کد خبر: ۶۰۶۳۸
|
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۸
معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري منطقه يک گفت: با صرف هزينه اي بالغ بر 25 ميليارد ريال 53 نقطه از معابر و تقاطع هاي شمال تهران اصلاح هندسي و ساماندهي شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه يک مهندس پوريا محمديان گفت : اين طرح ها با بررسي هاي كارشناسان ترافيكي به منظور توسعه شبكه معابر درون شهري و ايجاد سهولت توام با ايمني در تردد وسايل نقليه، از ابتداي سال جاري تا کنون در معابر و تقاطع هاي اصلي و فرعي شمال تهران که نياز به ساماندهي داشتند اجرا شد.

وي اجراي تقاطع هاي همسطح و زير گذر در بلوار کاوه، 35 متري شهيد اندرزگو و قيطريه را از ديگر اقدامات اجرا شده دانست و گفت : طراحي و اصلاح هندسي هاي معابردر سطح منطقه به منظور ايجاد دسترسي ايمن و روان، رفع نقاط حادثه خيز و گره هاي ترافيكي با بررسي كارشناسان و درخواست پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ و پس از تصويب سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران در منطقه اجرا مي شود.

محمديان به توسعه پارکينگ هاي طبقاتي و مکانيزه اشاره کرد و افزود: 150 ظرفيت پارک خودرو در پارکينگ شهيد باهنر با توسعه بخش جنوبي پارکينگ ايجاد و 4 پارکينگ مکانيزه نيز در منطقه يک نصب و راه اندازي شده. همچنين2 پارکينگ طبقاتي شهيد همت و شهيد باهنر نيز به سيستم هوشمند سازي مجهز شده اند.

دبير کارگروه تخصصي ايمني شبکه معابر وپياده راه هاي شهرداري منطقه يک بهره برداري از پل عابر پياده کابلي بزرگراه شهيد چمران به طول 48 متر، پل عابر مکانيزه قيطريه، بهسازي پايانه هاي شهيد افشار ، نو بنياد ، ارم و ... را از ديگر اقدامات اجرا شده در سال جاري اعلام کرد.


نظر شما