يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۴۰
کد خبر: ۶۰۶۴۳
|
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۴
سازمان زيباسازي شهر تهران در روزهاي جمعه و شنبه ( 25 و 26 اسفند ماه ) جشنواره تخم مرغ هاي رنگي را با حضور 92 هنرمند برگزار مي کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي سازمان زيباسازي شهر تهران، جشنواره تخم مرغ هاي رنگي روزهاي جمعه و شنبه در سه پارک آب  و آتش، پارک شهر و پارک پرواز برگزار مي شود.

 

در اين جشنواره به هر هنرمند يا گروه هنري، يک عدد تخم مرغ به ارتفاع 150 سانتيمتر از جنس فايبر گلاس و اسپري رنگ هاي متنوع تحويل داده مي شود تا طرحها و نقش هاي ارائه شده در ابعاد بزرگ روي تخم مرغ ها به اجرا در بيايد.

 

طرح هاي به اجرا در آمده از سوي هنرمند بعد از اتمام کارگاه دو روزه با جانمايي در نقاط مختلف شهر تهران اکران مي شود و پس از پايان نوروز، آثار در يک مکان براي مدت يکسال به نمايش گذاشته خواهد شد و در اسفند 1392، مجددا در جشنواره بعدي آماده سازي و استفاده خواهد شد.

 

گفتني است به ازاي اجراي هر طرح، به هنرمند يا گروه هنري 10ميليون ريال به عنوان هديه ورودي جشنواره ، پرداخت مي گردد.

 

جشنواره تخم مرغ هاي رنگي از سوي سازمان زيباسازي شهر تهران و در قالب طرح استقبال از بهار 92، با هدف ترويج سنت هاي بومي و ايراني براي ايجاد شور و نشاط در جامعه از طريق مشارکت هنرمندان رشته هاي تجسمي، خلق آثار هنري مردمي و بهبود فضاهاي شهري برگزار مي شود.


نظر شما