يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۶
کد خبر: ۶۰۶۸۷
|
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۰
معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافيک در گفت و گو با شهر:
معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافيک گفت: رامبد جوان و سروش صحت از زبان تاکسي و تاکسي رانان فيلم مي سازند.

شهرام جباري زادگان در گفت و گو با خبرنگار مديريت شهري شهر پيرامون فيلم هاي آموزشي معاونت حمل و نقل و ترافيک در رده سني بزرگسالان گفت: در حوزه بزرگسالان 2 فيلم را در دست تهيه داريم. فيلم اول کاري است با تهيه کنندگي، کارگرداني، نويسندگي و مجري گري رامبد جوان. اين يک پروژه 15 قسمتي 5 دقيقه اي است که در هر قسمت قرار است 5 نوبت از تلويزيون پخش شود.


معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافيک افزود: در اين مجموعه رامبد جوان در نقش راوي است که قصه هايي را از تاکسي نقل مي کند. هر قسمت در داخل اتاقک تاکسي اتفاق مي افتد و نحوه تعامل راننده را با مسافران و نيز مسافران با يکديگر نمايش مي دهد.


وي ابراز اميدواري کرد با توجه به نوآوري هايي که از رامبد جوان سراغ داريم، اين مجموعه بتواند مخاطبان را جذب کند.


جباري زادگان خاطر نشان کرد: فعلا در حال تهيه فيلم نامه فيلم دوم هستيم. ورود به توليد اين فيلم منوط به موفقيت در بخش فيلم نامه است. نويسندگي اين مجموعه بر عهده سروش صحت است. اين کار نيز " ايستگاه تاکسي" نام دارد و در 26 قسمت حاوي اتفاقاتي است که براي يک خانواده تاکسيران رخ مي دهد تا بخشي از خدمات و مشکلات اين عزيزان را به تصوير بکشد.


معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافيک تصريح کرد: آقاي هاشمي اصل، تهيه کنندگي اين مجموعه را بر عهده دارند و قرار است از شبکه 3 سيما در بازه زماني خرداد پخش شود. ناگفته نماند اگر فيلم نامه قابليت تبديل به فيلم را نداشت، در قالب يک کتاب منتشر مي شود تا حداقل خانواده 80 هزار نفري رانندگان تاکسي همراه با خانواده هاشان يعني 400 هزار نفر مخاطب آن باشند.


وي پيرامون توليدات قبلي معاونت در اين حوزه گفت: مجموعه اي تحت عنوان "راستش را بگو" با هدف فرهنگ سازي در حوزه مترو تهيه کرديم. اين مجموعه از شبکه يک پخش شد و حاوي ديالوگ هايي از مترو بود. با وجود اينکه چهره هاي شاخص تلويزيوني در آن به کار گرفته شده بودند و جذابيت هاي خاص خود را براي مخاطب داشت اما به نظر مي رسد آنچنان که بايد نظرات ما را تامين نکرد.

نظر شما