يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۴۲
کد خبر: ۶۰۷۱۲
|
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۷
معاونت فرهنگي و اجتماعي شركت بهره برداري مترو برنامه هاي فصل همدلي در ايستگاه ها ، قطار ها و پايانه هاي مترو را تشريح كرد.

به گزارش  شهر به نقل از مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري مترو؛ معاونت فرهنگي و اجتماعي اين شركت در آستانه آغاز سال جديد برنامه هاي ويژه اي براي ايستگاه هاي مترو پايتخت در نظر گرفته است.

 

حجت الاسلام مرتضي جعفر پور با تبريك پيشاپيش آغاز سال نو در اين باره گفت: امسال در ايستگاه هاي مترو نيز همگام با آغاز سال جديد و نوشدن طبيعت ؛ شاهد همدلي عيدانه خواهيم بود.

 

وي اشاره کرد با تزيين و فضاسازي ايستگاه ها ، قطار ها و پايانه ها با رنگ هاي شاد ونيز با برگزاري برنامه هاي ويژه به استقبال از سال نو خواهيم رفت.

 

جعفر پور در خصوص فضا سازي ايستگاه ها و قطار ها با اشاره به نصب لمينيت ها وتابلوها با محتواي پيام هاي فرهنگي ؛ تبليغي گفت : ترويج سبک زندگي اسلامي، تقويت صله رحم ، عدم تجمل گرايي و همدلي با هم نوعان ودستگيري از نيازمندان از مباحثي است که در اين ايام به صورت وسيع ترويج خواهد شد.

 

وي با اشاره به برپايي سفره هاي هفت سين در 20 ايستگاه متروگفت علاوه بر سفره هاي هفت سين نوروزي طرح هاي ابتکاري هفت سين شهدا، هفت سين قرآني ، هفت سين گل هاي بهاري ، هفت سين خليج فارس ، هفت سين مشاهير و هفت سين فاطمي از ديگر برنامه هاي پيش بيني شده براي ايام استقبال از نوروز 1392 در نظر گرفته شده است.

 

حجت الاسلام جعفرپور همچنين با اشاره به برگزاري جشن با محوريت ولادت حضرت زينب (س) و ايام پاياني سال در دو ايستگاه تجريش و حضرت امام خميني(ره) در روزهاي پايان سال افزود: اجراي نمايشگاه فضاي تهران قديم در چند ايستگاه، اجراي موسيقي اقوام ايراني توسط 4 گروه در تمامي ايستگاهها و پخش پويانمايي با موضوع همدلي از نمايشگرهاي داخل قطار در اين ايام از ديگر برنامه هاي فرهنگي مترو تهران خواهد بود.

 

جعفرپور در خصوص نمايشگاه هاي اكران شده در اين ايام در ايستگاههاي مترو نيز گفت: برگزاري نمايشگاه عكس و تابلو خط بهاريه در ايستگاه تجريش ، برگزاري عكس نوروز در اقوام مختلف در ايستگاه چهارراه حضرت وليعصر(عج) ، برگزاري نمايشگاه عكس شكوفه ها در ايستگاه ارم سبز و نمايشگاه مراکز گردشگري و تفريحي شهر تهران در قالب يادمانهاي حجمي ؛از برنامه هاي نمايشگاهي معاونت فرهنگي و اجتماعي مترو در اين ايام خواهد بود.

 

معاون فرهنگي و اجتماعي شرکت بهره برداري مترو در ادامه گفت توجه ويژه به خانواده هاي  كاركنان زحمتكش شرکت بهره برداري مترو از طريق اهداء بسته فرهنگي و سرگرمي با عنوان (ايستگاه خانواده) و (ايستگاه بچه ها) و.... همراه با توزيع بسته هاي فرهنگي و اجراي مسابقات هفت سين براي مسافران و همکاران در ايستگاه ها و اجراي تعدادي از کارهاي حجم از جمله بافت قالي با نقوش القاب مبارک حضرت فاطمه زهرا (س) بخش ديگري از فعاليت ها و برنامه هاي اين معاونت در اين ايام خواهد بود.

نظر شما