شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۱
کد خبر: ۶۰۷۲۴
|
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۳
محمد سعيدي‌کيا وزير اسبق مسکن و شهرسازي کانديداتوري خود را براي انتخابات رياست جمهوري يازدهم رسما اعلام کرد.

به گزارش شهر به نقل از فارس، محمد سعيدي‌کيا وزير اسبق مسکن و شهرسازي کانديداتوري خود را براي انتخابات رياست جمهوري يازدهم رسما اعلام کرد.

 

وي ضمن تبريک عيد نوروز به ملت عزيز ايران اسلامي گفت: حضور قطعي خود را در انتخابات آينده اعلام مي‌کنم و تا روز انتخابات در صحنه حاضر خواهم بود و خود را که هر چه دارم از انقلاب و جمهوري اسلامي است، در معرض انتخاب و راي ملت عزيز ايران اسلامي قرار مي‌دهم.

 

سعيدي‌کيا افزود: شعار من براي انتخابات آينده آرامش، انسجام ملي و همکاري جهاني خواهد بود و از آنجا که در تمامي دولت‌ها حضور داشته‌ام، دولت خود را «دولت انقلاب اسلامي» نام‌گذاري مي‌کنم. همچنين از تمامي ظرفيت‌هاي افراد وفادار به نظام و انقلاب در اداره کشور استفاده خواهم کرد.

 

نامزد انتخابات رياست جمهوري با اشاره به اعتماد مردم به مسئولين گفت: همه مي‌گويند که مردم بايد به مسئولين اعتماد کنند اما من مي‌گويم دولت و مسئولين بايد به مردم اعتماد کنند.

 

وي در ادامه تصريح کرد: وقتي ما کف وظيفه خود را انجام دهيم مردم سقف قدرداني و تشکر را انجام مي‌دهند و به همين خاطر معتقدم بهترين مردم تاريخ را دارا هستيم.

 

سعيدي کيا با اشاره به اينکه به گفتمان اخلاق و صداقت معتقد است، افزود: مردم از ما مي‌خواهند راست بگوييم و در حد توانمان براي خدمت به آنان تلاش کنيم.

 

لازم به ذکر است کنفرانس خبري سعيدي‌کيا در روز يکشنبه 18 فروردين از ساعت 11 صبح با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات و خبرگزاري‌ها برگزار خواهد شد.

نظر شما