دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۰۳
کد خبر: ۶۰۷۳۳
|
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۷
استقبال از تورهاي تهران گردي و اماکن فرهنگي پايتخت/
سخنگوي شهرداري تهران از استقبال شهروندان از تورهاي تهران گردي و برنامه هاي فرهنگي پيش بيني شده درپايتخت طي چند روز اخير خبر داد و گفت: روند اجرايي همه پروژه هاي شهري در ايام تعطيلات با جديت و سرعت دنبال مي شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري تهران، محمد هادي ايازي با اشاره به اقدامات انجام شده در چهار روز ابتداي سال جديد گفت: همه اقدامات پيش بيني شده اعم از فعاليت هاي عمراني ، خدماتي و فرهنگي با جديت در حال انجام است و با توجه به خلوت بودن شهر با سرعت انجام مي شود.

 

وي افزود : پروژه هايي مانند بزرگراه امام علي (ع) ، چيتگر و بزرگراه صدر نيز با سرعت دنبال مي شود و شهردار تهران و معاونان وي در چند روز گذشته از اين پروژه ها بازديد کردند.

 

ايازي با بيان اين که زيباسازي شهر ، رفت و روب و رنگ آميزي جداول و غيره نيز در بخش اقدامات خدماتي دنبال مي شود ، اظهارداشت: شهرداري تهران در زمينه اقدامات فرهنگي نيز برنامه هاي مختلفي را پيش بيني کرده است که در چند روز اخير برج ميلاد ، باغ موزه دفاع مقدس و باغ موزه قصر و ساير پرديس هاي سينمايي مورد بازديد بسياري از شهروندان قرار گرفت.

 

معاون فرهنگي و اجتماعي شهرداري تهران با اشاره به پيش بيني 16 محور در شهر براي تهران گردي خاطر نشان کرد : استقبال زيادي از تورها صورت گرفت و در 195 ايستگاه سطح شهر با حضور شهرياران جوان بسته هاي فرهنگي در اختيار شهروندان قرار گرفت.

 

وي تاکيد کرد: برنامه هاي فرهنگي ، هنري ، خدماتي و عمراني با جديت ادامه دارد.

 

نظر شما