شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۹
کد خبر: ۶۰۷۸۱
|
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۸
سازمان وظيفه عمومي ناجا کليه مشمولان ديپلم و زير ديپلم داراي برگ آماده به خدمت در فروردين ماه امسال را براي اعزام به خدمت فراخواند.

به گزارش شهر به نقل از ايسنا، سازمان وظيفه عمومي ناجا با فراخوان کليه مشمولان غايب و غيرغايب متولد 1355 تا پايان فروردين ماه 1374 براي انجام خدمت دوره ضرورت اعلام‌کرد: کليه مشمولان ديپلم و زير ديپلم اين سال‌ها که برگ آماده به خدمت به تاريخ 19فروردين ماه سال 1392 دريافت کرده‌اند، بايد در ساعت و محلي که توسط سازمان وظيفه عمومي ناجا در برگ معرفي‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح اعلام شده، حضور يابند.

 

مشمولان ساکن تهران‌بزرگ:

 

کليه مشمولان ديپلم و زيرديپلم غايب و غيرغايب مذکور داراي برگ آماده به خدمت به تاريخ فروردين ماه سال 1392، بايد راس ساعت 6 صبح روز دوشنبه 19 فروردين به محل و مراکزي که توسط سازمان وظيفه‌عمومي ناجا در برگ معرفي‌نامه مشمولان به مراکزآموزش نيروهاي مسلح اعلام شده، حاضر شوند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

 

مشمولان ساکن سايراستان‌هاي کشور:

 

کليه مشمولان ديپلم و زيرديپلم غايب و غير غايب مذکور داراي برگ آماده به خدمت به تاريخ فروردين ماه سال 1392، بايد رأس ساعت 7 صبح دوشنبه 19 فروردين به معاونت وظيفه عمومي استان محل سکونت مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

 

عدم حضور به موقع در زمان و محل‌هاي تعيين شده غيبت محسوب مي‌شود.

در اين اطلاعيه آمده است که آن دسته از مشمولاني که به هر دليل تاکنون موفق به دريافت برگ معرفي‌نامه مشمولان به مراکز آموزش، نشده‌اند، مي‌توانند به نزديکترين دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي (پليس+10) مراجعه و نسبت به دريافت اين برگه اقدام و بر اساس اطلاعات درج شده در آن اقدام کنند.

نظر شما