يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۲۰
کد خبر: ۶۰۸۱۷
|
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۹
معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه يک گفت: احجام نوري با هدف زيباسازي منظر شهري و ايجاد جلوه هاي بصري شبانه در معابر شمال تهران نصب شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه يک، مجيد نوربخش گفت: در راستاي تدابير ابلاغي شهرداري تهران درخصوص زيباسازي و گسترش مناظرديدني در شهر ، طرح عيدانه به مناسبت سال جديد با نصب احجام نوري در نواحي ده گانه ، معابر و ميادين اصلي شمال تهران اجرا شد.

 

وي افزود: با اجراي اين طرح ميادين تجريش و شهيد دکتر باهنر با نصب مکعب هاي نوري و منشوري رنگارنگ و محور خيابان حضرت وليعصر (عج) حد فاصل پارک وي تا ميدان تجريش و خيابان شهيد دکتر باهنر با فانوس هاي نوري که از درختان آويزان شده و ريسه ها و پروژکتور هاي کم مصرف LED و خيابان شهيد لواساني ، بلوار شهيد اندرزگو و صبا و... با المان هاي نوري، نورپردازي و زيباسازي شده است .

 

نوربخش اجراي 5 سفره هفت سين در ميدان تجريش ، بلوار ارتش، بلوار شهيد اندرزگو ، ميدان شهيد دکتر باهنر و پل پارک وي را از ديگر اقدامات دانست و افزود : اين سفره هاي هفت سين در معابر شهري به صورت نمادين اجرا شد و در کنار آنها نمادي از حاجي فيروز در حالات مختلف نصب و نقال نيز با خواندن نغمه هاي نوروزي عيد را به شهروندان تبريک مي گفت .


نظر شما