يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۴۴
کد خبر: ۶۰۸۴۹
|
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۰
مديرعامل شرکت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر در گردهمايي فصل همدلي که صبح امروز در شرکت ساماندهي برگزار شد ضمن توضيح اقدامات انجام شده در سال 91 به تشريح برنامه هاي آينده پرداخت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شرکت ساماندهي صنايع ومشاغل شهر  رضا قديمي در اين مراسم ضمن تبريک سال جديد وگراميداشت فصل همدلي اظهارداشت: در سال جديد همه ما بايد با همدلي و تعامل يکديگر بيش از پيش در تحقق اهداف شرکت تلاش نماييم.

 

قديمي با اشاره به پروژه هاي انجام گرفته در سال 91 گفت: انتقال شيميايي فروشان ناصرخسرو که خطرات بسياري را براي شهر وشهروندان داشت کار بس بزرگي بود که در سال 91 صورت گرفت.

 

وي ادامه داد: جواز کسب تمام شيميايي فروشان خيابان ناصرخسرو با هماهنگي شوراي اصناف و مجمع توزيعي ابطال و با همکاري مجمع توليدي تغيير کاربري صنوف مستقر در محل نيز در حال انجام است.

 

قديمي به تغيير کاربري صنوف محور 17 شهريور اشاره کرد وگفت :تمام سعي ما رونق فعاليت وشغل کسبه اين محور است.

 

وي در ادامه به راه اندازي بازار جنت در منطقه 5 اشاره کرد واعلام کرد:اين بازار ويژه بانوان سرپرست خانوار بوده و قرار است تا مردادماه سال 92 تحويل گرفته شود.

 

مديرعامل شرکت ساماندهي صنايع ومشاغل شهر از مکانيزه کردن مراکز خريد وفروش خودروخبرداد و تصريح کرد: با مکانيزه نمودن فعاليت مراکز خريد وفروش خودرو به طورحتم شاهدخدمت رساني بهتر اين بخش خواهيم بود.

 

قديمي ادامه داد: ساماندهي مرکز خريد وفروش آيت الله سعيدي که با حجم بسيار زياد تقاضا مواجه است از ديگر برنامه هاي ما در سال 92 خواهد بود.

 

نظر شما