سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۶
کد خبر: ۶۰۸۷۴
|
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۵
فيلم «شيرين قناري بود» در جشنواره «بلاک» آلمان به نمايش درمي‌آيد.

به گزارش شهر و به نقل از مهر، جشنواره «بلاک» يکي از مشهورترين جشنواره‌هاي اروپايي است که هر ساله بخشي را به فيلم‌هاي ايراني که از طريق شرکت پخش "ستاک فيلم" ارسال مي‌شوند اختصاص مي‌دهد. سال گذشته در اين جشنواره شرکت "ستاک فيلم" توانست پنج جايزه اصلي اين جشنواره را براي سينماي ايران به ارمغان آورد.

 

داستان «شيرين قناري بود» درباره دختر آرمان‌گرايي است که قصد دارد مشکلات جامعه و مردم را به تنهايي از ميان بردارد، به دليل علاقه به ورزش فوتبال از مدرسه اخراج مي‌شود ...

 

در اين فيلم بازيگراني چون سعيده رودبارکي، نگين معتضدي، شهراد وثوقي، پرديس افکاري، مجيد حاجي‌زاده، فريبا شاهسون، حميد شريف‌زاده، نازنين پيرکاري، سحر افتاده، هليا امامي، الهه فشاري، پريسا محبي، نوشين غريبي، مريم مرزبان، علي حمودي، جاسم کرار و اميد علومي در آن نقش آفريني مي‌کنند.

 

پخش بين‌المللي فيلم سينمايي «شيرين قناري بود» برعهده شرکت «ستاک فيلم سنندج» با مديريت ويدا صالحي و ستار چمني‌گل است.

 

سيزدهمين دوره جشنواره بين‌المللي فيلم «بلاک» در روزهاي 18 تا 22 ارديبهشت ماه سال جاري (8 الي 12 مي) در شهر برلين برگزار مي‌شود. همچنين اين فيلم سيمنمايي در آخرين روزهاي سال 2012 توانست جايزه سوم بهترين فيلم سينمايي را در جشنواره فيلم هاي ديجيتال دهلي نو (هندوستان) به خود اختصاص دهد.

نظر شما