سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۰۸
کد خبر: ۶۰۸۷۵
|
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۲
با استقبال هنرمندان داخلي و بين‌ المللي صورت گرفت/
مهلت ثبت نام پنجمين سمپوزيوم بين ‌المللي مجسمه‌سازي تهران (يادواره خليج فارس) که در ارديبهشت ماه سال جاري برگزار مي‌شود، به دليل استقبال علاقمندان تا 21 فروردين ماه تمديد شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي سازمان زيباسازي شهر تهران، پنجمين سمپوزيوم بين‌المللي مجسمه‌سازي تهران يادواره خليج فارس به صورت غير رقابتي با هدف توسعه هنر مجسمه سازي معاصر ايران و تلطيف فضاهاي شهر تهران از طريق فراهم آوردن شرايط بروز و شکوفايي آفرينش‌هاي هنري، تعميم نگاه زيباشناسانه در جامعه، تبادل تجربيات، اطلاعات و مهارت‌ها، در زمينه مجسمه سازي شهري در ميان هنرمندان و آشنايي شهروندان با مراحل اجراي آثار، همزمان با روز خـليج فـارس در ارديبهشت برگزار مي شود.

 

دبيرخانه اين سمپوزيوم به دليل استقبال هنرمندان، مهلت ثبت نام اين رويداد هنري را تا پايان وقت اداري چهارشنبه 21 فروردين ماه تمديد کرده است و علاقمندان مي توانند بر اساس شرايط حضور در اين رويداد هنري اقدام به ارائه اثر کنند. تاکنون هنرمندان مختلفي از 30 کشور مختلف دنيا به ارائه اثر در اين سمپوزيوم بين المللي پرداخته اند.

 

لازم به يادآوري است پنجمين سمپوزيوم بين‌المللي مجسمه‌سازي تهران يادواره خليج فارس در دو بخش اصلي و دانشجويي برگزار مي شود. در بخش اصلي اين رويداد 10 هنرمند ايراني و 7 هنرمند خارجي با نظر شوراي انتخاب آثار حضور خواهند داشت و در بخش دانشجويي که مختص دانشجويان مقطع کارشناسي رشته‌ي مجسمه سازي است، دانشجوياني که تجربياتي از مجسمه‌سازي با چوب داشته باشند، مي توانند در اين سمپوزيوم شرکت کنند.

 

همچنين انتخاب هنرمندان براساس داوري ماکت‌هاي ارائه شده به سمپوزيوم و باتوجه به سوابق کاري هنرمندان صورت خواهد گرفت و شوراي انتخاب ماکت هاي قابل نمايش در بخش نمايشگاه جنبي سمپوزيوم را نيز انتخاب خواهند کرد.

 

علاقمندان به حضور در اين رويداد هنري مي توانند تا 21 فروردين ماه با مراجعه به دبيرخانه سمپوزيوم واقع در پاسداران ـ ميدان هروي ـ خيابان شهيد وفامنش ـ خيابان شهيد جمالي شرقي ـ مرکز فعاليت‌هاي مجسمه سازي تهران (نگارخانه برگ) و يا تماش با تلفن و فاکس 22969742 نسبت به کسب اطلاع و ثبت نام اقدام نمايند.

نظر شما